dinsdag 19 mei 2015

‘Een op de tien consumenten gaat nooit uit eten’


Foto: ANP



Meer dan de helft van de consumenten eet bijna nooit buiten de deur. Een op de tien gaat zelfs helemaal niet naar een restaurant.



Dat stelt het economisch bureau van ING op basis van een eigen onderzoek.



Aan het onderzoek deden tienduizenden mensen mee. Een kwart daarvan zegt minimaal een keer per maand uit eten te gaan. En 4 procent doet dat iedere week wel een keer.



Uit eten gaan is iets wat mensen als luxe of iets extra’s beschouwen, zegt ING-econoom Marten van Garderen woensdag.



De uitgaven aan een etentje kunnen per restaurantbezoeker flink verschillen. Een op de zes slaagt erin de kosten tot minder dan 20 euro per persoon te beperken. Dat doen zij bijvoorbeeld door een kortingsactie te gebruiken. De meeste consumenten zijn zo’n 30 euro kwijt.



Uit eten gaan is overigens niet overal even makkelijk. In kleinere dorpen zijn de keuzemogelijkheden soms beperkt.



In grote steden waar veel toeristen komen, zoals als Amsterdam en Maastricht, is de restaurantdichtheid het grootst. Die tellen respectievelijk veertien en dertien restaurants per tienduizend inwoners, meldt ING.



Bron: ANP/Managementstyle.nl



ManagementStyle.nl


Het bericht ‘Een op de tien consumenten gaat nooit uit eten’ verscheen eerst op ManagementStyle.nl.



‘Een op de tien consumenten gaat nooit uit eten’eq design, websites webshops & internet marketing

Suzuki roept twee miljoen auto’s terug vanwege mogelijk defect


Het Japanse auto- en motorfietsenbedrijf Suzuki roept wereldwijd ongeveer twee miljoen auto’s terug naar de garage vanwege een mogelijk defect van het ontstekingsmechanisme.



Dat maakte het bedrijf woensdag bekend. Het gaat in Nederland om circa 6.200 exemplaren van de Ignis, die in Japan zijn geproduceerd.



Volgens een woordvoerder van de importeur van Suzuki in Nederland worden de gegevens van de eigenaars van de betreffende wagens opgevraagd bij de Rijksdienst voor het Wegverkeer (RDW). Zij kunnen naar verwachting volgende week een brief op de deurmat verwachten. Wie zich zorgen maakt, kan terecht bij de Suzukidealer, aldus de zegsman.



In Japan worden 1,87 miljoen wagens teruggehaald. Het is de grootste terugroepactie ooit van Suzuki. Het betreft verschillende modellen en auto’s die het bedrijf bouwt voor Mazda en General Motors. Suzuki heeft meerdere meldingen gehad over rookvorming door het probleem, maar is niet op de hoogte van verwondingen als gevolg van het defect.



Eind maart kondigde Suzuki al aan bijna 170.000 auto’s terug te halen voor een vergelijkbaar probleem.



Bron: ANP/Managementstyle.nl



ManagementStyle.nl


Het bericht Suzuki roept twee miljoen auto’s terug vanwege mogelijk defect verscheen eerst op ManagementStyle.nl.



Suzuki roept twee miljoen auto’s terug vanwege mogelijk defecteq design, websites webshops & internet marketing

Ruim 5 miljoen mensen hebben belastingaangifte gedaan


Foto: ANP



Ruim 5,2 miljoen mensen hebben in maart hun aangifte inkomstenbelasting ingediend. Ruim twee derde van de belastingaangiften is nu binnen.



Dat meldt de Belastingdienst dinsdag.



Ruim 135.000 aangiften zijn via een nieuwe app ingestuurd.



Dit jaar is de deadline niet 1 april, maar 1 mei. Mensen hebben dus twee maanden de tijd om hun aangifte in te leveren. De extra maand is bedoeld om overbelasting van de systemen te voorkomen.



Om diezelfde reden heeft de fiscus ook een maximum gesteld aan het aantal mensen dat tegelijkertijd online een aangifte kan invullen.



Op drukke momenten krijgen invullers de melding om het later nog eens te proberen. Iedereen die voor 1 juli antwoord van de fiscus wil hebben, moet de aangifte voor 15 april verzenden.



Zes aftrekposten die u geld kunnen opleveren bij de belastingaangifte | Dossier Belastingaangifte



Belastingtips voor particulieren | Belastingtips voor ondernemers




ManagementStyle.nl


Het bericht Ruim 5 miljoen mensen hebben belastingaangifte gedaan verscheen eerst op ManagementStyle.nl.



Ruim 5 miljoen mensen hebben belastingaangifte gedaaneq design, websites webshops & internet marketing

UWV houdt ontslagronde bij Heijmans tegen


Uitkeringsinstantie UWV heeft een nieuwe ontslagronde in de bouw tegengehouden.



Het beursgenoteerde Heijmans wilde 158 mensen ontslaan, maar het UWV ging hier niet mee akkoord, aldus vakbond FNV.



Volgens FNV Bouw ging het om specialisten in utiliteitsbouw. Heijmans wilde volgens de bond van vaste krachten af en deze vervangen voor goedkopere flexwerkers.



Het bouwbedrijf zou de noodzaak voor het ontslag niet kunnen aantonen en zou niet voldoen aan de eisen om vaste werknemers te vervangen voor flexibel personeel. Het UWV ging mee met de bezwaren van de vakbond.



Ik ben blij met dit resultaat. Heijmans is een gerenommeerd bouwbedrijf dat vaklieden op straat zet terwijl er gewoon werk is. Alleen maar om meer over te houden door met goedkope flexkrachten te werken. Zo wentelt Heijmans zijn ondernemingsrisico’s af op de samenleving, aldus bestuurder van FNVBouw Nelly van Veen.



‘Verbijsterend’



In een reactie noemt Heijmans het ”verbijsterend” dat het UWV ”de economische urgentie om in te grijpen in de organisatie niet erkent”. Het beursgenoteerde bedrijf stelt woensdag dat er nu niets anders opzit ”dan andere wegen te bewandelen om te doen wat wij als noodzakelijk zien”.



”Ons bedrijfsresultaat over 2014 laat zien dat het echt nodig is en we hebben daarin de steun van de ondernemingsraad. De marktomstandigheden zijn onveranderd en het betekent dat wij geen werk hebben voor deze mensen”, aldus Heijmans.



Redenen



Het UWV wil geen uitleg geven over de afwijzing. ”De werkgever weet de redenen waarom wij niet akkoord zijn gegaan”, zegt een woordvoerder. Volgens de zegsman komt het vaker voor dat het UWV weigert een ontslagvergunning te verlenen, omdat de uitkeringsinstantie de ontslagen in bepaalde situaties nog niet nodig vindt.



Bij Heijmans werken in totaal ruim zevenduizend mensen. Er wordt op meerdere onderdelen gereorganiseerd. Het bedrijf zei nog niet zo lang geleden bij elkaar 350 banen te schrappen bij Utiliteit, Civiel en het Duitse Oevermann.



Heijmans belandde in 2014 diep in de rode cijfers. Er werd een nettoverlies geleden van 47 miljoen euro, op een licht gedaalde omzet van 1,9 miljard euro.



Bron: AFN/NU.nl



ManagementStyle.nl


Het bericht UWV houdt ontslagronde bij Heijmans tegen verscheen eerst op ManagementStyle.nl.



UWV houdt ontslagronde bij Heijmans tegeneq design, websites webshops & internet marketing

Azie stuwt resultaten Heineken


Heineken heeft afgelopen kwartaal 2,2 procent meer bier aan de man gebracht, de effecten van overnames niet meegerekend.



Dat maakte de brouwer woensdag bekend. De geconsolideerde omzet steeg afgezien van wisselkoerseffecten met 2 procent tot 4,34 miljard euro.



Met name in Azie was de dorst naar Heineken groot. Zowel het verkochte biervolume als de omzet in lokale valuta’s nam daar met circa 10 procent toe. In Noord- en Latijns-Amerika ging de verkoop in hectoliters met een kleine 6 procent omhoog, wat bijna 7 procent meer omzet opleverde.



In West-Europa, nog altijd de grootste markt voor Heineken, werd 1,7 procent minder bier verkocht. De omzet in die regio bleef desondanks nagenoeg stabiel, gecorrigeerd voor wisselkoerseffecten en veranderingen van het productaanbod. Mede door de crisis in Rusland daalde het verkoopvolume in Oost-Europa met 2,5 procent.



Nettowinst



Heineken boekte een nettowinst van 579 miljoen euro, fors meer dan de winst van 143 miljoen euro van een jaar eerder. In het resultaat is echter een eenmalige boekwinst verwerkt van 375 miljoen euro wegens de verkoop van het Mexicaanse verpakkingsonderdeel Empaque.



Het bierbedrijf ziet in de resultaten geen aanleiding de prognoses voor dit jaar bij te stellen. Het gaat er nog altijd van uit dat het op eigen kracht de omzet en winst verder zal weten op te voeren.



Verwachtingen



Analisten van de Rabobank concluderen dat Heineken sterker aan 2015 is begonnen dan zij hadden verwacht. De verwachting was een plus van 1,4 procent, maar het was 2,2 procent.



Rabo verwacht op basis van de ”sterke start” van dit jaar en gunstige wisselkoerseffecten zijn verwachtingen voor het bierbedrijf te kunnen verhogen. De analisten hanteren al een koopadvies voor het aandeel.



Beleggers waren minder enthousiast over de cijfers van Heineken. Het aandeel noteerde om 9.10 uur 1,2 procent in de min op 74,88 euro.



Bron: ANP/Managementstyle.nl



ManagementStyle.nl


Het bericht Azie stuwt resultaten Heineken verscheen eerst op ManagementStyle.nl.



Azie stuwt resultaten Heinekeneq design, websites webshops & internet marketing

‘ABN Amro vreest val van kabinet’


ABN Amro vreest dat een beursgang van de staatsbank niet doorgaat bij een mogelijke val van het kabinet door de discussie over uitgeprocedeerde asielzoekers.



Dit meldt het Financieele Dagblad op basis van anonieme bronnen binnen de bank. Er wordt aangehaald dat veel werknemers lang gewerkt hebben aan een verkoop van de bank.



Als het kabinet valt, wordt een parlementaire behandeling van de beursgang van de bank waarschijnlijk uitgesteld tot na nieuwe verkiezingen.



In maart stelde minister van Financien, Jeroen Dijsselbloem, al de beursgang van ABN uit. Reden voor het uitstel was de onrust rond de salarisverhogingen van de top van ABN.



Zes van de zeven bestuurders kregen een ton extra. Dit kwam de bank uiteindelijk op veel publieke kritiek te staan. Eerder zou Dijsselbloem voor 1 april besluiten wanneer de bank naar de beurs zou gaan, maar dit besluit wordt nu later genomen.




ManagementStyle.nl


Het bericht ‘ABN Amro vreest val van kabinet’ verscheen eerst op ManagementStyle.nl.



‘ABN Amro vreest val van kabinet’eq design, websites webshops & internet marketing

Bezuinigingen steunen resultaat moederbedrijf Telegraaf


Telegraaf Media Groep (TMG) heeft zijn bedrijfsresultaat in het eerste kwartaal met behulp van bezuinigingen weten te stabiliseren.



Door de verdere terugloop van de advertentieverkoop nam de omzet wel verder af, werd woensdag bekendgemaakt.



De omzet zakte met bijna 6 procent naar 116,9 miljoen euro. Het bedrijfsresultaat (ebitda) kwam net als een jaar eerder uit op 7,6 miljoen euro. Het moederbedrijf van onder meer dagblad De Telegraaf en Sky Radio bracht de kosten met ruim 6 procent terug.



Bestuursvoorzitter Geert-Jan van der Snoek zei dat TMG nog ”een flinke weg” heeft te gaan. ”Maar we zijn blij met voorzichtige tekenen van herstel”, voegde hij daaraan toe.



Het bedrijf verwacht dat de opbrengsten uit advertenties en de betaalde oplage van kranten en tijdschriften dit jaar verder afnemen. Verder wordt bekeken wat er moet gebeuren met onderdelen die niet meer tot de kernactiviteiten behoren. Dit kan leiden tot afschrijvingen, die de winst over 2015 flink onder druk kunnen zetten.



TMG zoekt de groei op internet en is van plan in dat verband een investeringsfonds op te richten met Dasym, het fonds van grootaandeelhouder Frank Botman. Daarbij wordt in ieder geval een platform ontwikkeld voor streamingdiensten bijvoorbeeld op het gebied van sport.



Bron: ANP/Managementstyle.nl



ManagementStyle.nl


Het bericht Bezuinigingen steunen resultaat moederbedrijf Telegraaf verscheen eerst op ManagementStyle.nl.



Bezuinigingen steunen resultaat moederbedrijf Telegraafeq design, websites webshops & internet marketing

AkzoNobel voert winst flink op dankzij lagere kosten


Verf- en chemieconcern AkzoNobel heeft in het eerste kwartaal een flinke winstgroei gerealiseerd, mede dankzij lagere kosten en gunstige wisselkoerseffecten.



Dat blijkt uit de cijfers die het bedrijf dinsdag publiceerde.



De nettowinst steeg met 24 procent tot 160 miljoen euro en de omzet nam met 6 procent toe tot een kleine 3,6 miljard euro. AkzoNobel verwacht dat valuta-effecten en lagere groeicijfers in sterk groeiende economieen dit jaar het marktbeeld zullen blijven bepalen.



Bij het onderdeel Decorative Paints (decoratieve verven) werd het positieve valuta-effect tenietgedaan door een lager verkoopvolume en de verkoop van winkels in Duitsland. Het bedrijfsresultaat bij het onderdeel verdrievoudigde echter bijna.



Lagere kosten



Performance Coatings, waar onder meer autolakken en verven voor de luchtvaart worden gemaakt, profiteerde van een vereenvoudigde organisatiestructuur, lagere kosten en valuta-effecten.



Ook bij Specialty Chemicals, waaronder bleekmiddelen voor papierpulp, profiteerde AkzoNobel van lagere kosten en valuta-effecten. Volgens het bedrijf waren de volumes hier min of meer stabiel. Zo was in de VS sprake van een goede ontwikkeling, terwijl China een ”meer bescheiden” groei liet zien.



”De in 2013 en 2014 getroffen voorbereidingen vormen een gezonde basis voor betere prestaties. AkzoNobel blijft op koers om de doelstellingen voor 2015 te bereiken”, aldus het concern. Het bedrijf streeft onder meer naar een operationele winstmarge van 9 procent en een rendement op geinvesteerd vermogen van 14 procent.



Bron: ANP/Managementstyle.nl



ManagementStyle.nl


Het bericht AkzoNobel voert winst flink op dankzij lagere kosten verscheen eerst op ManagementStyle.nl.



AkzoNobel voert winst flink op dankzij lagere kosteneq design, websites webshops & internet marketing

‘Intertrust wil concurrent Orangefield overnemen’


Trustkantoor Intertrust wil concurrent Orangefield overnemen.



Dat melden bronnen rondom de verkoop dinsdag in het FD.



Om de overname te kunnen realiseren heeft het bedrijf zijn overige beursambities in Amsterdam voorlopig uitgesteld.



Vierhonderd tot vijfhonderd miljoen euro hoopt het privateequityfonds AAC, eigenaar van Orangefield, op te halen met de verkoop. De overname moet in de zomer afgerond zijn.




ManagementStyle.nl


Het bericht ‘Intertrust wil concurrent Orangefield overnemen’ verscheen eerst op ManagementStyle.nl.



‘Intertrust wil concurrent Orangefield overnemen’eq design, websites webshops & internet marketing

‘Brussel pakt Gazprom aan’


De Europese Commissie dient een aanklacht in tegen het Russische gasbedrijf Gazprom.



Dat meldde de Britse zakenkrant Financial Times maandag op basis van bronnen. De Russen zouden hun machtspositie in met name Oost-Europa misbruiken, om bijvoorbeeld concurrenten te dwarsbomen en prijzen op te drijven.



De zaak tegen Gazprom liep al langer maar kwam op een laag pitje te staan als gevolg van de spanningen in Oekraine en de sancties tegen Rusland. Volgens kenners zal deze nieuwe stap de spanningen tussen Moskou en Brussel geen goed doen.



De aanklacht tegen Gazprom volgt kort op sancties die Europees commissaris voor Mededinging Margrethe Vestager tegen Google aankondigde. Dat concern zou ook zijn machtspositie misbruiken.



Bron: ANP/Managementstyle.nl



ManagementStyle.nl


Het bericht ‘Brussel pakt Gazprom aan’ verscheen eerst op ManagementStyle.nl.



‘Brussel pakt Gazprom aan’eq design, websites webshops & internet marketing

Euronext-topman niet bang voor zeepbellen


Euronext-ceo Dominique Cerutti gelooft niet dat de winsten op de Europese beurzen worden veroorzaakt door zeepbellen. “We geloven dat de markten aan het begin van een nieuwe positieve cyclus staan.”



Dat zegt Cerutti in een interview met de Franse krant Les Echos.



“Niemand kan zich voorstellen dat de volumes zo hard zullen stijgen als nu en dat we voor altijd op dit hoogtepunt blijven”, aldus de ceo. “Er zullen correcties en andere schokken komen, dat is onvermijdelijk. Dat hoort bij de markt en dat is ook gezond. Ik geloof niet in de terugkeer van een nieuwe systeemcrisis.”



Volgens de Euronext-topman hebben de overheden veel werk verricht om de risico’s op de financiele markten te verkleinen. Zo zijn de kosten van kapitaal voor riskante activiteiten volgens hem verhoogd en zou de transparantie zijn toegenomen.



Uitdagingen



Cerutti ziet desondanks uitdagingen voor de Europese markt. “De crises liggen achter ons, maar het opwekken van groei en werkgelegenheid in alle industrieen moet de eerste prioriteit van de eurozone zijn.”



De Euronext-topman vindt dat het investeren in innovatie en groei een “obsessie” moet zijn voor Europa. Hij benadrukt dat dit volgens hem niet zal gebeuren als eurosceptici het debat blijven domineren.



Waarschuwen



Recent waarschuwden Jeroen Dijsselbloem (minister van Financien), Klaas Knot (president van De Nederlandsche Bank) en Mario Draghi (president van de Europese Centrale Bank) juist wel voor zeepbellen op de aandelenmarkt.



Door de lage rente op staatsleningen en vanwege het omvangrijke opkoopprogramma van de ECB, vluchten veel beleggers naar aandelen in hun zoektocht naar rendement. Er wordt gevreesd dat de koersen daardoor niet meer in verhouding staan tot de onderliggende, reele waarde.



De Amsterdamse aandelenindex AEX steeg dit jaar met ruim 16 procent en schoot op 20 maart voor het eerst in zeven jaar door de 500-puntengrens heen.




ManagementStyle.nl


Het bericht Euronext-topman niet bang voor zeepbellen verscheen eerst op ManagementStyle.nl.



Euronext-topman niet bang voor zeepbelleneq design, websites webshops & internet marketing

CNV stelt hogere eisen wegens lonen ING-top


CNV stelt hogere eisen aan ING bij de cao-onderhandelingen wegens de loonsverhoging van topman Ralph Hamers en zijn medebestuurders. Zo wil de vakbond dat alle werknemers naast een hoger salaris ook een winstuitkering krijgen.



In maart bleek uit het jaarverslag van de bank dat het vaste salaris van Hamers wordt verhoogd van 1,27 miljoen euro vorig jaar naar 1,63 miljoen euro in 2015. Bij goed presteren wacht hem ook nog een bonus die kan oplopen tot 20 procent van zijn basissalaris.Ook andere bestuurders gaan flink meer verdienen.



”De leden van CNV hebben massaal aangegeven dat de topbeloning en alle commotie daar omheen hen zeer zwaar op de maag ligt. Daarom is besloten het eisenpakket hierop aan te passen met als doel de top tot inkeer te brengen”, zegt onderhandelaar Ike Wiersinga van CNV Dienstenbond.



De vakbond zou de onderhandelingen ingaan met een looneis van 3 procent per 1 juli, maar wil nu dat de loonsverhoging met terugwerkende kracht wordt ingevoerd per 1 januari 2015. Daarnaast wil CNV dat alle werknemers een winstuitkering krijgen van maximaal 20 procent van hun jaarsalaris.



Als de ING-top alsnog afziet van de gewraakte loonsverhogingen, laat de vakbond de extra cao-eisen vallen.



Gevraagd om een reactie laat ING weten: ”De uitgangspunten voor de cao-onderhandelingen, bespreken we met de vakorganisaties. Dat doen we niet in de media.”



De cao-onderhandelingen beginnen woensdag.



Bron: ANP/Managementstyle.nl



ManagementStyle.nl


Het bericht CNV stelt hogere eisen wegens lonen ING-top verscheen eerst op ManagementStyle.nl.



CNV stelt hogere eisen wegens lonen ING-topeq design, websites webshops & internet marketing

Vereniging van Effectenbezitters begint rechtszaak tegen BP


De Vereniging van Effectenbezitters (VEB) begint bij de rechtbank in Amsterdam een zaak tegen BP.



De belangenclub wil voor Nederlandse beleggers in het Britse olie- en gasconcern compensatie afdwingen voor de geleden schade door de olieramp in de Golf van Mexico in 2010. Dat meldt de VEB maandag op zijn website.



De VEB daagt BP voor de Amsterdamse rechter om te voorkomen dat Nederlandse beleggers met lege handen komen te staan. In de Verenigde Staten is meedoen aan een collectieve procedure tegen BP moeilijker geworden door een uitspraak van het Amerikaanse Hooggerechtshof.



De beleggersvereniging treedt op voor beleggers die hun BP-aandelen kochten tussen 2007 en eind juni 2010 via een beleggingsrekening in Nederland of via een Nederlandse bank of broker.



Misleidende mededelingen



De beleggersvereniging stelt dat BP stelselmatig onjuiste, onvolledige en misleidende mededelingen heeft gedaan jegens zijn aandeelhouders over zijn veiligheids- en onderhoudsprogramma’s vóór de olieramp, en erna over de omvang van de ramp.



Het zijn dezelfde beschuldigingen op grond waarvan beleggers schadecompensatie claimen in rechtszaken tegen BP in de VS en Canada. De omvang van de claim namens de Nederlandse beleggers is nog niet bekend.



De olieramp in de Golf van Mexico voor de kust van Louisiana, de grootste in de Amerikaanse geschiedenis, werd veroorzaakt door een explosie op het BP-boorplatform Deepwater Horizon. Er vielen elf doden.



Miljoenen liters olie stroomden in zee, waardoor viswateren en kustgebieden ernstig vervuild raakten. Na de ramp halveerde het aandeel van BP.



Naast die van beleggers is BP ook nog verwikkeld in een groot aantal procedures van bewoners, bedrijven en overheden. Het concern heeft 43 miljard dollar opzij gezet om de kosten voor opruimwerkzaamheden, boetes en schadeclaims te dekken.



Bron: ANP/Managementstyle.nl



ManagementStyle.nl


Het bericht Vereniging van Effectenbezitters begint rechtszaak tegen BP verscheen eerst op ManagementStyle.nl.



Vereniging van Effectenbezitters begint rechtszaak tegen BPeq design, websites webshops & internet marketing

KPN verkoopt Belgisch dochterbedrijf Base aan Telenet


KPN verkoopt zijn Belgische dochteronderneming Base aan branchegenoot Telenet.



Dat maakte het telecombedrijf maandagochtend bekend.



De verkoopsom bedraagt 1,325 miljard euro. Door samen te gaan met Telenet, zal Base zowel vaste als mobiele diensten kunnen gaan aanbieden in Belgie. Base heeft 3,3 miljoen klanten.



Met de verkoop van Base heeft KPN al zijn buitenlandse activiteiten afgestoten. Eerder werd al de Duitse aanbieder van mobiele telefonie E-Plus verkocht aan Telefónica Deutschland. Door zich alleen nog te richten op de binnenlandse markt wil topman Eelco Blok na een aantal magere jaren de resultaten verbeteren.



Eerdere poging



KPN deed in 2012 ook al een poging om Base te verkopen, maar die liep spaak omdat geen enkele partij bereid bleek een acceptabele prijs op tafel te leggen. Sindsdien is het fusie- en overnameklimaat sterk verbeterd, met name in de telecomsector.



De afgelopen weken tekende zich een overnamestrijd rond Base af met meerdere gegadigden. Winnaar Telenet is een dochterbedrijf van Liberty Global, het telecomimperium van de Amerikaanse miljardair John Malone dat ook eigenaar is van onder meer de Nederlandse kabelmaatschappij Ziggo.



Verdere plannen



KPN wil de opbrengsten van de verkoop gebruiken om “maximale waarde te creeren voor zijn aandeelhouders”. Verdere plannen worden in een later stadium bekendgemaakt.



De aandeelhouders zijn de laatste jaren bepaald niet verwend met dividend en hebben bovendien hun belang zien verwateren door een grote aandelenuitgifte twee jaar geleden. Aan de andere kant kan KPN er volgens analisten ook voor kiezen met een overname zijn positie in Nederland te versterken.



KPN zal wel een meerderheidsbelang houden in de opbrengsten die kunnen voortkomen uit de lopende juridische zaak tegen Belgacom. Die wordt voortgezet door Base.



De verkoop moet nog worden goedgekeurd door de mededingingsautoriteiten.



Mobistar



Kind van de rekening is Mobistar. Dat belbedrijf verhuurt netwerkruimte aan Telenet, dat geen eigen zendmasten heeft. Maar het dreigt die bron van inkomsten te verliezen omdat Base wel een eigen netwerk heeft in Belgie. Het aandeel Mobistar ging op de beurs in Brussel dan ook fors onderuit.



Topman Jean Marc Harion van Mobistar riep toezichthouders op de gevolgen voor de concurrentie grondig te onderzoeken. Hij kreeg bijval van telecomminister Alexander De Croo, die wees op de belangrijke rol die Base speelt als uitdager op de Belgische belmarkt.



Bron: ANP/Managementstyle.nl/NU.nl



ManagementStyle.nl


Het bericht KPN verkoopt Belgisch dochterbedrijf Base aan Telenet verscheen eerst op ManagementStyle.nl.



KPN verkoopt Belgisch dochterbedrijf Base aan Teleneteq design, websites webshops & internet marketing

‘Deutsche Bank overweegt afstoten Postbank’


Deutsche Bank overweegt zijn consumentenbank Postbank af te stoten. Ook zou het financiele concern overwegen om voor circa 200 miljard euro aan activiteiten op het gebied van zakenbankieren van de hand te doen.



Dat meldt The Wall Street Journal zondag op basis van ingewijden. Eenn en ander zou blijken uit een strategisch plan, waar op dit moment de laatste hand aan wordt gelegd.



Deutsche Bank zou, volgens de plannen, de komende jaren een meerderheidsbelang in Postbank naar de aandelenmarkt brengen. De financiele instelling verkreeg Postbank voor 6 miljard euro in verschillende transacties vanaf 2008. Destijds stond Deutsche Bank nog onder leiding van topman Josef Ackermann.



Geen voordelen



Deutsche Bank heeft nooit echt de voordelen uit de overname weten te halen, ook niet onder Anshu Jain en Jurgen Fitschen die gezamenlijk de bank nu leiden. Nieuwe regels voor banken, lage rentestanden en zware concurrentie op de Duitse consumentenmarkt maakten de tak zelfs een blok aan het been.



Niet alleen het afstoten van alleen Postbank is een optie, ook het daarbij stoppen met de totale tak voor consumentenbankieren zou zijn gewogen. Deze beslissing wordt naar verluidt door een meerderheid van het bestuur echter als te radicaal gezien, omdat dit mogelijk financieringsproblemen voor de overblijvende activiteiten zou kunnen veroorzaken.



Het bestuur van Deutsche Bank, de grootste bank van Duitsland, neemt volgens The Wall Street Journal aan het eind van de week een definitieve beslissing, en gaat deze vrijdag voorleggen aan de raad van commissarissen. De plannen leiden mogelijk tot duizenden ontslagen, aldus Duitse media. Bij Postbank, dat circa 6000 filialen heeft, werken zo’n 14.800 medewerkers. Deutsche Bank heeft in totaal zo’n 100.000 medewerkers.



Bron: ANP/Managementstyle.nl



ManagementStyle.nl


Het bericht ‘Deutsche Bank overweegt afstoten Postbank’ verscheen eerst op ManagementStyle.nl.



‘Deutsche Bank overweegt afstoten Postbank’eq design, websites webshops & internet marketing

BMW roept ruim negentigduizend Mini Coopers terug in VS


De Noord-Amerikaanse tak van BMW roept zo’n 91.800 Mini Coopers terug in de VS. Door een fout met de automaat zou de passagiersairbag niet goed werken.



Dat meldt de Amerikaanse veiligheidsorganisatie NHTSA (pdf) zaterdag.



Het betreft 59.270 Mini Cooper- en Cooper S-modellen die tussen januari 2005 en november 2006 zijn gemaakt, en zo’n 32.530 Mini Cooper- en Cooper S-convertible-modellen, gemaakt tussen januari 2005 en juli 2008.



Door het probleem zou de sensor in de auto niet goed doorhebben dat er een passagier aanwezig is in de auto, waardoor de airbag niet wordt ingeschakeld in het geval van een ongeluk.




ManagementStyle.nl


Het bericht BMW roept ruim negentigduizend Mini Coopers terug in VS verscheen eerst op ManagementStyle.nl.



BMW roept ruim negentigduizend Mini Coopers terug in VSeq design, websites webshops & internet marketing

Petrobras leunt door schandaal op staatsbanken voor financiering


Het Braziliaanse staatsbedrijf Petrobras, dat centraal staat in een groot schandaal in het Zuid-Amerikaanse land, kan alleen nog maar financiering ophalen bij staatsbanken.



Dit meldt persbureau Bloomberg zaterdag.



Voor dit jaar is de financiering voor het concern veiliggesteld nadat Petrobras vier overeenkomsten met een totale waarde van 6,1 miljard dollar heeft afgesloten.



3,1 miljard dollar komt van de banken Banco do Brasil, Caixa Economic Federal en Banco Bradesco. Het overige bedrag wordt opgehaald door de verkoop van een offshore platform.



Petrobras verwacht volgende week eindelijk de gecontroleerde resultaten over 2014 te kunnen rapporteren.



Petrobras is het middelpunt van een onderzoek naar verregaande corruptie. Hooggeplaatste medewerkers binnen het bedrijf en ook binnen de Braziliaanse overheid zouden het concern gebruikt hebben om zichzelf te verrijken.



Het Nederlandse SBM Offshore is ook betrokken bij het schandaal. Hierover is nog geen schikking bereikt, volgens de laatste berichten.



Lees meer over het enorme schandaal bij Petrobras




ManagementStyle.nl


Het bericht Petrobras leunt door schandaal op staatsbanken voor financiering verscheen eerst op ManagementStyle.nl.



Petrobras leunt door schandaal op staatsbanken voor financieringeq design, websites webshops & internet marketing

Boskalis in beroep in zaak tegen Fugro


Boskalis wil dat de rechter opnieuw kijkt naar zijn recht om als grootaandeelhouder van Fugro een omstreden beschermingsconstructie van dat bedrijf aan te kaarten bij de overige aandeelhouders.



De baggeraar ving vorige maand in een kort geding bot bij de rechter in Den Haag, maar gaat in beroep. Een woordvoerder bevestigt dat vrijdag na berichtgeving van het Financieele Dagblad (FD).



Boskalis heeft een belang van 25 procent in Fugro en dringt aan op samenwerking tussen de twee bedrijven, die allebei veel klanten in de oliebranche hebben. Fugro verzet zich tegen die avances, waarvan wordt aangenomen dat die uiteindelijk uitmonden in een overnamebod op de bodemonderzoeker.



Het bedrijf beschikt over een aantal beschermingsmogelijkheden tegen een ongewenst bod, en een daarvan wil Boskalis wegnemen.



Curaçao



Het is Boskalis te doen om een stichting op Curaçao die bij een vijandige overnamepoging de bedrijfsactiviteiten van Fugro naar zich toe kan trekken, zodat voor een eventuele koper een lege huls overblijft. Het bedrijf vindt die constructie niet meer van deze tijd en wilde de kwestie bespreken bij de komende aandeelhoudersvergadering op 30 april. Toen Fugro weigerde op dat verzoek in te gaan, stapte de onderneming naar de rechter.



Die oordeelde evenwel dat Boskalis zich met zijn verzet tegen de beschermingswal te veel bemoeide met de strategie van Fugro. Daar gaan niet de aandeelhouders maar de raad van bestuur over. Boskalis is het daarmee oneens, aldus de zegsman. ”Wij vinden nog steeds dat wij als grootaandeelhouder het recht van agenderen hebben. Dat vinden wij heel belangrijk”, zei hij.



Bron: ANP/Managementstyle.nl



ManagementStyle.nl


Het bericht Boskalis in beroep in zaak tegen Fugro verscheen eerst op ManagementStyle.nl.



Boskalis in beroep in zaak tegen Fugroeq design, websites webshops & internet marketing

Bij Duitse spoorwegen dreigen weer stakingen


Nederlanders die binnenkort per trein naar bijvoorbeeld Berlijn of Keulen willen reizen, moeten rekening houden met stakingen van de machinisten van de Duitse spoorwegen.



De machinistenbond GDL dreigde vrijdag weer met stakingen, nadat de zestiende onderhandelingsronde over de arbeidsvoorwaarden was vastgelopen.



GDL-voorzitter Claus Weselsky noemde geen datum, maar zei wel dat ”wij heel snel tot acties zullen overgaan”. Hij maakte niet duidelijk hoelang die zullen duren. Vorig jaar riep de vakbond al vier keer een staking uit. De werkonderbrekingen leidden tot een massale ontwrichting van het Duitse treinverkeer.



Weselsky noemde het aanbod dat de spoorwegen in de zestiende onderhandelingsronde aan de bond hebben gedaan ”een provocatie”. Volgens hem is de werkgever er slechts op uit tijd te winnen. Hij zei dat de spoorwegen ”champagne voor de bestuurders en droog brood voor het treinpersoneel” hebben aangeboden.



Bron: ANP/Managementstyle.nl



ManagementStyle.nl


Het bericht Bij Duitse spoorwegen dreigen weer stakingen verscheen eerst op ManagementStyle.nl.



Bij Duitse spoorwegen dreigen weer stakingeneq design, websites webshops & internet marketing

APX gaat op in grotere Europese stroombeurs


De Nederlands-Belgische elektriciteitsbeurs APX gaat fuseren met het grotere Frans-Duitse EPEX SPOT.



Dat maken de partijen vrijdag bekend.



Daarmee ontstaat verreweg het grootste handelsplatform van Centraal- en West-Europa, waar elektriciteitsbedrijven en grootverbruikers hun stroom kunnen inkopen.



APX is tot nu grotendeels in handen van de Nederlandse hoogspanningsnetbeheerder Tennet. Die heeft ook een minderheidsbelang in EPEX.



Nu de partijen besloten hebben om de activiteiten van APX volledig te laten opgaan in EPEX, wordt het belang Tennet in de Frans-Duitse onderneming vergroot.



Stap



De krachtenbundeling is een belangrijke stap naar een pan-Europese elektriciteitsmarkt. Beide beurzen werken met verschillende systemen. Wanneer alle algoritmes straks op elkaar afgesteld zijn, wordt het handelen makkelijker en dat zorgt naar verwachting voor lagere elektriciteitsprijzen. Ook de consument kan hier op termijn van profiteren.



EPEX is al actief in Duitsland, Frankrijk, Oostenrijk en Zwitserland. In 2013 werd er 382 TerraWattuur (TWh) aan stroom verhandeld. APX bedient de Nederlandse, Belgische en Britse markt.



Handelsvolume



De beurs was in 2013 goed voor een handelsvolume van 92 TWh. Ter vergelijking: in ons land wordt jaarlijks ongeveer 100 TWh elektriciteit verbruikt.



Het is nog niet duidelijk wat de fusie betekent voor de circa tachtig medewerkers van APX in Nederland. In Amsterdam, waar het hoofdkantoor van APX staat, blijft volgens Tennet sowieso wel een vestiging van EPEX.



Bron: ANP/Managementstyle.nl



ManagementStyle.nl


Het bericht APX gaat op in grotere Europese stroombeurs verscheen eerst op ManagementStyle.nl.



APX gaat op in grotere Europese stroombeurseq design, websites webshops & internet marketing

Topman van Volkswagen blijft aan na crisis in bestuur


Martin Winterkorn blijft aan als topman van Volkswagen.



Dat meldt de Duitse automaker vrijdag, waarmee het de speculaties over een vertrek van de bestuursvoorzitter naar het rijk der fabelen verwees. Sterker, de automaker heeft voorgesteld het contract van Winterkorn te verlengen. Zijn huidige contract loopt eind volgend jaar af.



Onlangs ontstond er een stevige crisis in de top van het autoconcern. President-commissaris Ferdinand Piech nam in een interview afstand van Winterkorn, die als de gedoodverfde opvolger van Piech werd gezien als diens termijn er in 2017 opzit.



Het presidium van de raad van commissarissen van Volkswagen heeft nu zijn steun uitgesproken aan Winterkorn om topman te blijven.



Bron: ANP/Managementstyle.nl



ManagementStyle.nl


Het bericht Topman van Volkswagen blijft aan na crisis in bestuur verscheen eerst op ManagementStyle.nl.



Topman van Volkswagen blijft aan na crisis in bestuureq design, websites webshops & internet marketing

Megaopdracht vliegtuigmotorbouwer Rolls-Royce


De Britse fabrikant van vliegtuigmotoren Rolls-Royce heeft een opdracht van 9,2 miljard dollar (8,5 miljard euro) ontvangen van luchtvaartmaatschappij Emirates om motoren te leveren voor de volgende bestelling van vijftig Airbus A380’s.



Dat maakt Rolls-Royce vrijdag bekend.



Volgens het bedrijf is het de grootste order ooit voor de onderneming. Rolls-Royce levert tweehonderd Trent 900-motoren plus reserve-onderdelen voor de viermotorige superjumbo’s.



Emirates had eerder al negentig A380’s besteld bij vliegtuigfabrikant Airbus. Deze toestellen worden uitgerust met motoren van Engine Alliance, een samenwerkingsverband van de Amerikaanse bedrijven General Electric en Pratt & Whitney.



Bron: ANP/Managementstyle.nl



ManagementStyle.nl


Het bericht Megaopdracht vliegtuigmotorbouwer Rolls-Royce verscheen eerst op ManagementStyle.nl.



Megaopdracht vliegtuigmotorbouwer Rolls-Royceeq design, websites webshops & internet marketing

Inflatie in de eurozone blijft in maart negatief


De inflatie in de eurozone is in maart uitgekomen op min 0,1 procent op jaarbasis.



Dat maakt het Europese statistiekbureau Eurostat vrijdag bekend.



In februari werd nog een negatieve inflatie in de eurozone gemeten van min 0,3 procent.



Voor de gehele Europese Unie bedroeg de inflatie vorige maand ook min 0,1 procent, tegen min 0,3 procent een maand eerder. Volgens Eurostat werden in twaalf EU-lidstaten negatieve inflatieniveaus gemeten.




Inflatie eurozone





Klik hier om deze infographic te bekijken





Bron: Eurostat


– NU.nl/Jerry Vermanen


Een lage inflatie kan economische groei in de weg zitten. De Europese Centrale Bank (ECB) vindt dat prijzen op jaarbasis net geen 2 procent moeten stijgen voor een gezonde economische omgeving.



Mede daarom is de ECB vorige maand met het omvangrijke opkoopprogramma van obligaties en bedrijfsleningen begonnen.



Bron: AFN/NU.nl



ManagementStyle.nl


Het bericht Inflatie in de eurozone blijft in maart negatief verscheen eerst op ManagementStyle.nl.



Inflatie in de eurozone blijft in maart negatiefeq design, websites webshops & internet marketing

donderdag 14 mei 2015

Marketeer Aalsmeer

[av_slideshow_full size=’featured’ stretch=” animation=’fade’ autoplay=’true’ interval=’9′ src=” position=’top left’ repeat=’no-repeat’ attach=’scroll’]

[av_slide_full id=’37183′ title=” caption_pos=’caption_bottom’ link=” link_target=”][/av_slide_full]

[/av_slideshow_full]


[av_textblock ]


 Marketeer Aalsmeer


Wij adviseren u graag over uw marketingstrategie en helpen u bij bepalen het bepalen van de richting van uw bedrijf, merk, product of dienst. Uitgewerkt in een helder plan met scherpe analyse. In welke fase van het marketingproces uw onderneming zich ook bevindt, Wij kunnen op elk gewenst moment instappen.


[/av_textblock]


[av_section color=’main_color’ custom_bg=’#ffffff’ src=” position=’top left’ repeat=’no-repeat’ attach=’scroll’ padding=’default’ shadow=’no-shadow’]

[av_one_half first]


[av_textblock ]
 


Onze marketeers ontwikkelen en activeren merken voor onze ambitieuze opdrachtgevers. Daarin combineren wij creatieve strategie en strategische creativiteit met de kansen van de digitale wereld. Of het nu om branding, advertising of digitale marketing gaat, ons doel is om via unieke, interactieve en innovatieve communicatie, mensen aan merken te verbinden. Wij werken voor opdrachtgevers in Nederland, België en Luxemburg.


btn_contact


Hoe onderscheidend is uw organisatie?

[/av_textblock]


[/av_one_half][av_one_half]


[av_textblock]


reclamebureau


           Wij begeleiden u naar succes     video


[/av_textblock]


[/av_one_half]

[/av_section]


[av_section color=’main_color’ custom_bg=’#f9f9f9′ src=” position=’top left’ repeat=’no-repeat’ attach=’scroll’ padding=’default’ shadow=’no-shadow’]

[av_one_half first]


[av_textblock ]
marketingstrategie

[/av_textblock]


[/av_one_half][av_one_half]


[av_textblock]
Digitale wereld


De wereld wordt steeds digitaler en mobieler als gevolg op de toegenomen informatievoorziening en behoefte. Mensen communiceren 24-7 en in een razend tempo.

Deze nieuwe ontwikkeling brengt kansen en uitdagingen met zich mee. Niet alleen voor mensen, maar ook voor organisaties en merken. Om relevant, onderscheidend en betrokken te blijven moeten zij voortdurend innoveren. In een wereld waar de ‘spelregels’ snel veranderen en consumenten steeds veeleisender worden, is dat geen eenvoudige opgave.


Hier komt eQ design in beeld. Via innovatieve communicatie bouwen en accelereren wij merken, graag ondersteunen wij u in het ondernemerschap.


Bekijk het overzicht van onze dienstverlening

[/av_textblock]


[/av_one_half]

[/av_section]


[av_section color=’main_color’ custom_bg=’#fcfcfc’ src=” position=’top left’ repeat=’no-repeat’ attach=’scroll’ padding=’default’ shadow=’no-shadow’]

[av_one_half first]


[av_textblock]
Conventionele of digitale marketing?


Uw naamsbekendheid vergroten? Uw producten of diensten nader onder de aandacht brengen? Of gaat u een nieuw product lanceren?


Reclame is de uitgelezen manier om uw bedrijf, product of diensten te promoten. Dit kan conventioneel, met zogenaamde print reclame (denk aan dagblad en tijdschrift advertenties, flyers en folders), via de mogelijkheden die internet en social media ons bieden of middels een combinatie van meerdere media.


Als specialist in (online) marketing ontwerp denkt eQ design met u mee en adviseert welke vorm in uw geval het meest effectief is. We realiseren voor elke campagne een op maat gesneden aanpak, zodat u verzekerd bent van de optimale inzet van uw budget. Naast complete campagnes kunt u vanzelfsprekend ook bij ons terecht voor het ontwerp van losse  uitingen zoals advertenties, flyers, folders, autobelettering, gevelreclame, billboards, banners, logo’s of websites. De mogelijkheden zijn eindeloos! Laat u verrassen door onze verfrissende aanpak.

[/av_textblock]


[/av_one_half][av_one_half]


[av_textblock ]
marketingbureau

[/av_textblock]


[/av_one_half]

[/av_section]


[av_section color=’main_color’ custom_bg=’#ffffff’ src=” position=’top left’ repeat=’no-repeat’ attach=’scroll’ padding=’default’ shadow=’no-shadow’]

[av_one_half first]


[av_textblock]
Wij werken als


  • Merkstrategen (business, branding, marketing)

  • Creatieven (copy, design, digital)

  • Digitale consultants (web, apps, sem, seo, smm)

  • Ontwikkelaars (online, mobile, products)

offerte

[/av_textblock]


[/av_one_half][av_one_half]


[av_textblock ]
cons


U zocht op:


  • Marketeer

  • Goede marketeer

  • Marketeer gezocht

  • Vacature marketeer

[/av_textblock]


[/av_one_half]

[/av_section]


[av_section color=’main_color’ custom_bg=’#ffffff’ src=” position=’top left’ repeat=’no-repeat’ attach=’scroll’ padding=’default’ shadow=’no-shadow’][/av_section]



Marketeer Aalsmeereq design, websites webshops & internet marketing
Aalsmeer, exclusieve website, marketeer, marketing, Noord-Holland, professioneel MKB, web

Marketingbureau Hengelo

[av_slideshow_full size=’featured’ stretch=” animation=’fade’ autoplay=’true’ interval=’9′ src=” position=’top left’ repeat=’no-repeat’ attach=’scroll’]

[av_slide_full id=’37183′ title=” caption_pos=’caption_bottom’ link=” link_target=”][/av_slide_full]

[av_slide_full id=’37163′]

[/av_slideshow_full]


[av_section color=’main_color’ custom_bg=’#ffffff’ src=” position=’top left’ repeat=’no-repeat’ attach=’scroll’ padding=’default’ shadow=’no-shadow’]


[av_one_half first]


[av_textblock ]
 Marketingbureau Hengelo


Wij ontwikkelen en activeren merken voor onze ambitieuze opdrachtgevers. Daarin combineren wij creatieve strategie en strategische creativiteit met de kansen van de digitale wereld. Of het nu om branding, advertising of digitale marketing gaat, ons doel is om via unieke, interactieve en innovatieve communicatie, mensen aan merken te verbinden.


Hoe onderscheidend is uw organisatie?

[/av_textblock]


[/av_one_half][av_one_half]


[av_textblock]


reclamebureau


           Wij begeleiden u naar succes     video


[/av_textblock]


[/av_one_half][/av_section][av_section color=’main_color’ custom_bg=’#f9f9f9′ src=” position=’top left’ repeat=’no-repeat’ attach=’scroll’ padding=’default’ shadow=’no-shadow’]

[av_one_half first]


[av_textblock ]
marketingstrategie

[/av_textblock]


[/av_one_half][av_one_half]


[av_textblock]
Digitale wereld


De wereld wordt steeds digitaler en mobieler als gevolg op de toegenomen informatievoorziening en behoefte. Mensen communiceren 24-7 en in een razend tempo.

Deze nieuwe ontwikkeling brengt kansen en uitdagingen met zich mee. Niet alleen voor mensen, maar ook voor organisaties en merken. Om relevant, onderscheidend en betrokken te blijven moeten zij voortdurend innoveren. In een wereld waar de ‘spelregels’ snel veranderen en consumenten steeds veeleisender worden, is dat geen eenvoudige opgave.


Hier komt eQ design in beeld. Via innovatieve communicatie bouwen en accelereren wij merken, graag ondersteunen wij u in het ondernemerschap.


Bekijk het overzicht van onze dienstverlening

[/av_textblock]


[/av_one_half]

[/av_section]


[av_section color=’main_color’ custom_bg=’#fcfcfc’ src=” position=’top left’ repeat=’no-repeat’ attach=’scroll’ padding=’default’ shadow=’no-shadow’]

[av_one_half first]


[av_textblock]
Conventionele of digitale marketing?


Uw naamsbekendheid vergroten? Uw producten of diensten nader onder de aandacht brengen? Of gaat u een nieuw product lanceren?


Reclame is de uitgelezen manier om uw bedrijf, product of diensten te promoten. Dit kan conventioneel, met zogenaamde print reclame (denk aan dagblad en tijdschrift advertenties, flyers en folders), via de mogelijkheden die internet en social media ons bieden of middels een combinatie van meerdere media.


Als specialist in (online) marketing ontwerp denkt eQ design met u mee en adviseert welke vorm in uw geval het meest effectief is. We realiseren voor elke campagne een op maat gesneden aanpak, zodat u verzekerd bent van de optimale inzet van uw budget. Naast complete campagnes kunt u vanzelfsprekend ook bij ons terecht voor het ontwerp van losse  uitingen zoals advertenties, flyers, folders, autobelettering, gevelreclame, billboards, banners, logo’s of websites. De mogelijkheden zijn eindeloos! Laat u verrassen door onze verfrissende aanpak.

[/av_textblock]


[/av_one_half][av_one_half]


[av_textblock ]
marketingbureau

[/av_textblock]


[/av_one_half]

[/av_section]


[av_section color=’main_color’ custom_bg=’#ffffff’ src=” position=’top left’ repeat=’no-repeat’ attach=’scroll’ padding=’default’ shadow=’no-shadow’]


[av_one_half first]


[av_textblock]
Wij werken als


  • Merkstrategen (business, branding, marketing)

  • Creatieven (copy, design, digital)

  • Digitale consultants (web, apps, sem, seo, smm)

  • Ontwikkelaars (online, mobile, products)

offerte

[/av_textblock]


[/av_one_half][av_one_half]


[av_textblock ]

‘ Hengelocons


U zocht op:


  • Marketingbureau’


  • Marketingbureau Hengelo

  • Marketing

  • Online marketing

  • Marketing strategie

  • Marketing concept

  • [/av_textblock]


    [/av_one_half][/av_section][av_section color=’main_color’ custom_bg=’#ffffff’ src=” position=’top left’ repeat=’no-repeat’ attach=’scroll’ padding=’default’ shadow=’no-shadow’][/av_section]



    Marketingbureau Hengeloeq design, websites webshops & internet marketing
    consultancy, corporate ict, Hengelo, ICT, marketing, Marketingbureau, Overijssel, professioneel cloud, web

Marketeer Aalsmeerderbrug

[av_slideshow_full size=’featured’ stretch=” animation=’fade’ autoplay=’true’ interval=’9′ src=” position=’top left’ repeat=’no-repeat’ attach=’scroll’]

[av_slide_full id=’37183′ title=” caption_pos=’caption_bottom’ link=” link_target=”][/av_slide_full]

[/av_slideshow_full]


[av_textblock ]


 Marketeer Aalsmeerderbrug


Wij adviseren u graag over uw marketingstrategie en helpen u bij bepalen het bepalen van de richting van uw bedrijf, merk, product of dienst. Uitgewerkt in een helder plan met scherpe analyse. In welke fase van het marketingproces uw onderneming zich ook bevindt, Wij kunnen op elk gewenst moment instappen.


[/av_textblock]


[av_section color=’main_color’ custom_bg=’#ffffff’ src=” position=’top left’ repeat=’no-repeat’ attach=’scroll’ padding=’default’ shadow=’no-shadow’]

[av_one_half first]


[av_textblock ]
 


Onze marketeers ontwikkelen en activeren merken voor onze ambitieuze opdrachtgevers. Daarin combineren wij creatieve strategie en strategische creativiteit met de kansen van de digitale wereld. Of het nu om branding, advertising of digitale marketing gaat, ons doel is om via unieke, interactieve en innovatieve communicatie, mensen aan merken te verbinden. Wij werken voor opdrachtgevers in Nederland, België en Luxemburg.


btn_contact


Hoe onderscheidend is uw organisatie?

[/av_textblock]


[/av_one_half][av_one_half]


[av_textblock]


reclamebureau


           Wij begeleiden u naar succes     video


[/av_textblock]


[/av_one_half]

[/av_section]


[av_section color=’main_color’ custom_bg=’#f9f9f9′ src=” position=’top left’ repeat=’no-repeat’ attach=’scroll’ padding=’default’ shadow=’no-shadow’]

[av_one_half first]


[av_textblock ]
marketingstrategie

[/av_textblock]


[/av_one_half][av_one_half]


[av_textblock]
Digitale wereld


De wereld wordt steeds digitaler en mobieler als gevolg op de toegenomen informatievoorziening en behoefte. Mensen communiceren 24-7 en in een razend tempo.

Deze nieuwe ontwikkeling brengt kansen en uitdagingen met zich mee. Niet alleen voor mensen, maar ook voor organisaties en merken. Om relevant, onderscheidend en betrokken te blijven moeten zij voortdurend innoveren. In een wereld waar de ‘spelregels’ snel veranderen en consumenten steeds veeleisender worden, is dat geen eenvoudige opgave.


Hier komt eQ design in beeld. Via innovatieve communicatie bouwen en accelereren wij merken, graag ondersteunen wij u in het ondernemerschap.


Bekijk het overzicht van onze dienstverlening

[/av_textblock]


[/av_one_half]

[/av_section]


[av_section color=’main_color’ custom_bg=’#fcfcfc’ src=” position=’top left’ repeat=’no-repeat’ attach=’scroll’ padding=’default’ shadow=’no-shadow’]

[av_one_half first]


[av_textblock]
Conventionele of digitale marketing?


Uw naamsbekendheid vergroten? Uw producten of diensten nader onder de aandacht brengen? Of gaat u een nieuw product lanceren?


Reclame is de uitgelezen manier om uw bedrijf, product of diensten te promoten. Dit kan conventioneel, met zogenaamde print reclame (denk aan dagblad en tijdschrift advertenties, flyers en folders), via de mogelijkheden die internet en social media ons bieden of middels een combinatie van meerdere media.


Als specialist in (online) marketing ontwerp denkt eQ design met u mee en adviseert welke vorm in uw geval het meest effectief is. We realiseren voor elke campagne een op maat gesneden aanpak, zodat u verzekerd bent van de optimale inzet van uw budget. Naast complete campagnes kunt u vanzelfsprekend ook bij ons terecht voor het ontwerp van losse  uitingen zoals advertenties, flyers, folders, autobelettering, gevelreclame, billboards, banners, logo’s of websites. De mogelijkheden zijn eindeloos! Laat u verrassen door onze verfrissende aanpak.

[/av_textblock]


[/av_one_half][av_one_half]


[av_textblock ]
marketingbureau

[/av_textblock]


[/av_one_half]

[/av_section]


[av_section color=’main_color’ custom_bg=’#ffffff’ src=” position=’top left’ repeat=’no-repeat’ attach=’scroll’ padding=’default’ shadow=’no-shadow’]

[av_one_half first]


[av_textblock]
Wij werken als


  • Merkstrategen (business, branding, marketing)

  • Creatieven (copy, design, digital)

  • Digitale consultants (web, apps, sem, seo, smm)

  • Ontwikkelaars (online, mobile, products)

offerte

[/av_textblock]


[/av_one_half][av_one_half]


[av_textblock ]
cons


U zocht op:


  • Marketeer

  • Goede marketeer

  • Marketeer gezocht

  • Vacature marketeer

[/av_textblock]


[/av_one_half]

[/av_section]


[av_section color=’main_color’ custom_bg=’#ffffff’ src=” position=’top left’ repeat=’no-repeat’ attach=’scroll’ padding=’default’ shadow=’no-shadow’][/av_section]



Marketeer Aalsmeerderbrugeq design, websites webshops & internet marketing
Aalsmeerderbrug, exclusieve website, marketeer, marketing, Noord-Holland, professioneel MKB, web

Reclamebureau Goënga

[av_slideshow_full size=’featured’ stretch=” animation=’fade’ autoplay=’true’ interval=’9′ src=” position=’top left’ repeat=’no-repeat’ attach=’scroll’]

[av_slide_full id=’37163′ title=” caption_pos=’caption_bottom’ link=” link_target=”][/av_slide_full]

[av_slide_full id=’37076′]

[av_slide_full id=’37159′]

[/av_slideshow_full]


[av_section color=’main_color’ custom_bg=’#ffffff’ src=” position=’top left’ repeat=’no-repeat’ attach=’scroll’ padding=’default’ shadow=’no-shadow’]


[av_one_half first]


[av_textblock ]
 Reclamebureau Goënga


Wij ontwikkelen en activeren merken voor onze ambitieuze opdrachtgevers. Daarin combineren wij creatieve strategie en strategische creativiteit met de kansen van de digitale wereld. Of het nu om branding, advertising of digitale marketing gaat, ons doel is om via unieke, interactieve en innovatieve communicatie, mensen aan merken te verbinden.


Hoe onderscheidend is uw organisatie?

[/av_textblock]


[/av_one_half][av_one_half]


[av_textblock]


reclamebureau


           Wij begeleiden u naar succes     video


[/av_textblock]


[/av_one_half][/av_section][av_section color=’main_color’ custom_bg=’#f9f9f9′ src=” position=’top left’ repeat=’no-repeat’ attach=’scroll’ padding=’default’ shadow=’no-shadow’]

[av_one_half first]


[av_textblock]
strat

[/av_textblock]


[/av_one_half][av_one_half]


[av_textblock ]
Digitale wereld


De wereld wordt steeds digitaler en mobieler als gevolg op de toegenomen informatievoorziening en behoefte. Mensen communiceren 24-7 en in een razend tempo.

Deze nieuwe ontwikkeling brengt kansen en uitdagingen met zich mee. Niet alleen voor mensen, maar ook voor organisaties en merken. Om relevant, onderscheidend en betrokken te blijven moeten zij voortdurend innoveren. In een wereld waar de ‘spelregels’ snel veranderen en consumenten steeds veeleisender worden, is dat geen eenvoudige opgave.


Hier komt eQ design in beeld. Via innovatieve communicatie bouwen en accelereren wij merken, graag ondersteunen wij u in het ondernemerschap.


Bekijk het overzicht van onze dienstverlening

[/av_textblock]


[/av_one_half]

[/av_section]


[av_section color=’main_color’ custom_bg=’#fcfcfc’ src=” position=’top left’ repeat=’no-repeat’ attach=’scroll’ padding=’default’ shadow=’no-shadow’]

[av_one_half first]


[av_textblock ]
Conventionele of digitale reclame?


Uw naamsbekendheid vergroten? Uw producten of diensten nader onder de aandacht brengen? Of gaat u een nieuw product lanceren?


Reclame is de uitgelezen manier om uw bedrijf, product of diensten te promoten. Dit kan conventioneel, met zogenaamde print reclame (denk aan dagblad en tijdschrift advertenties, flyers en folders), via de mogelijkheden die internet en social media ons bieden of middels een combinatie van meerdere media.


Als specialist in reclame ontwerp denkt eQ design met u mee en adviseert welke vorm van reclame in uw geval het meest effectief is. We realiseren voor elke campagne een op maat gesneden aanpak, zodat u verzekerd bent van de optimale inzet van uw reclame budget. Naast complete campagnes kunt u vanzelfsprekend ook bij ons terecht voor het ontwerp van losse reclame uitingen zoals advertenties, flyers, folders, autobelettering, gevelreclame, billboards, banners of websites. De mogelijkheden zijn eindeloos! Laat u verrassen door onze verfrissende aanpak.

[/av_textblock]


[/av_one_half][av_one_half]


[av_textblock]
fghdf

[/av_textblock]


[/av_one_half]

[/av_section]


[av_section color=’main_color’ custom_bg=’#ffffff’ src=” position=’top left’ repeat=’no-repeat’ attach=’scroll’ padding=’default’ shadow=’no-shadow’]


[av_one_half first]


[av_textblock]
Wij werken als


  • Merkstrategen (business, branding, marketing)

  • Creatieven (copy, design, digital)

  • Digitale consultants (web, apps, sem, seo, smm)

  • Ontwikkelaars (online, mobile, products)

footer-block-offerte

[/av_textblock]


[/av_one_half][av_one_half]


[av_textblock ]
cons


U zocht op:


  • Reclamebureau, Goënga


  • Reclamebureau Goënga

  • Goed reclamebureau

  • Online reclame

  • Reclame

  • [/av_textblock]


    [/av_one_half][/av_section][av_section color=’main_color’ custom_bg=’#ffffff’ src=” position=’top left’ repeat=’no-repeat’ attach=’scroll’ padding=’default’ shadow=’no-shadow’][/av_section]



    Reclamebureau Goëngaeq design, websites webshops & internet marketing
    corporate ict, Friesland, Goënga, professioneel cloud, reclame, Reclamebureau, web

Marketeer Aalst

[av_slideshow_full size=’featured’ stretch=” animation=’fade’ autoplay=’true’ interval=’9′ src=” position=’top left’ repeat=’no-repeat’ attach=’scroll’]

[av_slide_full id=’37183′ title=” caption_pos=’caption_bottom’ link=” link_target=”][/av_slide_full]

[/av_slideshow_full]


[av_textblock ]


 Marketeer Aalst


Wij adviseren u graag over uw marketingstrategie en helpen u bij bepalen het bepalen van de richting van uw bedrijf, merk, product of dienst. Uitgewerkt in een helder plan met scherpe analyse. In welke fase van het marketingproces uw onderneming zich ook bevindt, Wij kunnen op elk gewenst moment instappen.


[/av_textblock]


[av_section color=’main_color’ custom_bg=’#ffffff’ src=” position=’top left’ repeat=’no-repeat’ attach=’scroll’ padding=’default’ shadow=’no-shadow’]

[av_one_half first]


[av_textblock ]
 


Onze marketeers ontwikkelen en activeren merken voor onze ambitieuze opdrachtgevers. Daarin combineren wij creatieve strategie en strategische creativiteit met de kansen van de digitale wereld. Of het nu om branding, advertising of digitale marketing gaat, ons doel is om via unieke, interactieve en innovatieve communicatie, mensen aan merken te verbinden. Wij werken voor opdrachtgevers in Nederland, België en Luxemburg.


btn_contact


Hoe onderscheidend is uw organisatie?

[/av_textblock]


[/av_one_half][av_one_half]


[av_textblock]


reclamebureau


           Wij begeleiden u naar succes     video


[/av_textblock]


[/av_one_half]

[/av_section]


[av_section color=’main_color’ custom_bg=’#f9f9f9′ src=” position=’top left’ repeat=’no-repeat’ attach=’scroll’ padding=’default’ shadow=’no-shadow’]

[av_one_half first]


[av_textblock ]
marketingstrategie

[/av_textblock]


[/av_one_half][av_one_half]


[av_textblock]
Digitale wereld


De wereld wordt steeds digitaler en mobieler als gevolg op de toegenomen informatievoorziening en behoefte. Mensen communiceren 24-7 en in een razend tempo.

Deze nieuwe ontwikkeling brengt kansen en uitdagingen met zich mee. Niet alleen voor mensen, maar ook voor organisaties en merken. Om relevant, onderscheidend en betrokken te blijven moeten zij voortdurend innoveren. In een wereld waar de ‘spelregels’ snel veranderen en consumenten steeds veeleisender worden, is dat geen eenvoudige opgave.


Hier komt eQ design in beeld. Via innovatieve communicatie bouwen en accelereren wij merken, graag ondersteunen wij u in het ondernemerschap.


Bekijk het overzicht van onze dienstverlening

[/av_textblock]


[/av_one_half]

[/av_section]


[av_section color=’main_color’ custom_bg=’#fcfcfc’ src=” position=’top left’ repeat=’no-repeat’ attach=’scroll’ padding=’default’ shadow=’no-shadow’]

[av_one_half first]


[av_textblock]
Conventionele of digitale marketing?


Uw naamsbekendheid vergroten? Uw producten of diensten nader onder de aandacht brengen? Of gaat u een nieuw product lanceren?


Reclame is de uitgelezen manier om uw bedrijf, product of diensten te promoten. Dit kan conventioneel, met zogenaamde print reclame (denk aan dagblad en tijdschrift advertenties, flyers en folders), via de mogelijkheden die internet en social media ons bieden of middels een combinatie van meerdere media.


Als specialist in (online) marketing ontwerp denkt eQ design met u mee en adviseert welke vorm in uw geval het meest effectief is. We realiseren voor elke campagne een op maat gesneden aanpak, zodat u verzekerd bent van de optimale inzet van uw budget. Naast complete campagnes kunt u vanzelfsprekend ook bij ons terecht voor het ontwerp van losse  uitingen zoals advertenties, flyers, folders, autobelettering, gevelreclame, billboards, banners, logo’s of websites. De mogelijkheden zijn eindeloos! Laat u verrassen door onze verfrissende aanpak.

[/av_textblock]


[/av_one_half][av_one_half]


[av_textblock ]
marketingbureau

[/av_textblock]


[/av_one_half]

[/av_section]


[av_section color=’main_color’ custom_bg=’#ffffff’ src=” position=’top left’ repeat=’no-repeat’ attach=’scroll’ padding=’default’ shadow=’no-shadow’]

[av_one_half first]


[av_textblock]
Wij werken als


  • Merkstrategen (business, branding, marketing)

  • Creatieven (copy, design, digital)

  • Digitale consultants (web, apps, sem, seo, smm)

  • Ontwikkelaars (online, mobile, products)

offerte

[/av_textblock]


[/av_one_half][av_one_half]


[av_textblock ]
cons


U zocht op:


  • Marketeer

  • Goede marketeer

  • Marketeer gezocht

  • Vacature marketeer

[/av_textblock]


[/av_one_half]

[/av_section]


[av_section color=’main_color’ custom_bg=’#ffffff’ src=” position=’top left’ repeat=’no-repeat’ attach=’scroll’ padding=’default’ shadow=’no-shadow’][/av_section]



Marketeer Aalsteq design, websites webshops & internet marketing
Aalst, exclusieve website, Gelderland, marketeer, marketing, professioneel MKB, web

Marketingbureau Hengevelde

[av_slideshow_full size=’featured’ stretch=” animation=’fade’ autoplay=’true’ interval=’9′ src=” position=’top left’ repeat=’no-repeat’ attach=’scroll’]

[av_slide_full id=’37183′ title=” caption_pos=’caption_bottom’ link=” link_target=”][/av_slide_full]

[av_slide_full id=’37163′]

[/av_slideshow_full]


[av_section color=’main_color’ custom_bg=’#ffffff’ src=” position=’top left’ repeat=’no-repeat’ attach=’scroll’ padding=’default’ shadow=’no-shadow’]


[av_one_half first]


[av_textblock ]
 Marketingbureau Hengevelde


Wij ontwikkelen en activeren merken voor onze ambitieuze opdrachtgevers. Daarin combineren wij creatieve strategie en strategische creativiteit met de kansen van de digitale wereld. Of het nu om branding, advertising of digitale marketing gaat, ons doel is om via unieke, interactieve en innovatieve communicatie, mensen aan merken te verbinden.


Hoe onderscheidend is uw organisatie?

[/av_textblock]


[/av_one_half][av_one_half]


[av_textblock]


reclamebureau


           Wij begeleiden u naar succes     video


[/av_textblock]


[/av_one_half][/av_section][av_section color=’main_color’ custom_bg=’#f9f9f9′ src=” position=’top left’ repeat=’no-repeat’ attach=’scroll’ padding=’default’ shadow=’no-shadow’]

[av_one_half first]


[av_textblock ]
marketingstrategie

[/av_textblock]


[/av_one_half][av_one_half]


[av_textblock]
Digitale wereld


De wereld wordt steeds digitaler en mobieler als gevolg op de toegenomen informatievoorziening en behoefte. Mensen communiceren 24-7 en in een razend tempo.

Deze nieuwe ontwikkeling brengt kansen en uitdagingen met zich mee. Niet alleen voor mensen, maar ook voor organisaties en merken. Om relevant, onderscheidend en betrokken te blijven moeten zij voortdurend innoveren. In een wereld waar de ‘spelregels’ snel veranderen en consumenten steeds veeleisender worden, is dat geen eenvoudige opgave.


Hier komt eQ design in beeld. Via innovatieve communicatie bouwen en accelereren wij merken, graag ondersteunen wij u in het ondernemerschap.


Bekijk het overzicht van onze dienstverlening

[/av_textblock]


[/av_one_half]

[/av_section]


[av_section color=’main_color’ custom_bg=’#fcfcfc’ src=” position=’top left’ repeat=’no-repeat’ attach=’scroll’ padding=’default’ shadow=’no-shadow’]

[av_one_half first]


[av_textblock]
Conventionele of digitale marketing?


Uw naamsbekendheid vergroten? Uw producten of diensten nader onder de aandacht brengen? Of gaat u een nieuw product lanceren?


Reclame is de uitgelezen manier om uw bedrijf, product of diensten te promoten. Dit kan conventioneel, met zogenaamde print reclame (denk aan dagblad en tijdschrift advertenties, flyers en folders), via de mogelijkheden die internet en social media ons bieden of middels een combinatie van meerdere media.


Als specialist in (online) marketing ontwerp denkt eQ design met u mee en adviseert welke vorm in uw geval het meest effectief is. We realiseren voor elke campagne een op maat gesneden aanpak, zodat u verzekerd bent van de optimale inzet van uw budget. Naast complete campagnes kunt u vanzelfsprekend ook bij ons terecht voor het ontwerp van losse  uitingen zoals advertenties, flyers, folders, autobelettering, gevelreclame, billboards, banners, logo’s of websites. De mogelijkheden zijn eindeloos! Laat u verrassen door onze verfrissende aanpak.

[/av_textblock]


[/av_one_half][av_one_half]


[av_textblock ]
marketingbureau

[/av_textblock]


[/av_one_half]

[/av_section]


[av_section color=’main_color’ custom_bg=’#ffffff’ src=” position=’top left’ repeat=’no-repeat’ attach=’scroll’ padding=’default’ shadow=’no-shadow’]


[av_one_half first]


[av_textblock]
Wij werken als


  • Merkstrategen (business, branding, marketing)

  • Creatieven (copy, design, digital)

  • Digitale consultants (web, apps, sem, seo, smm)

  • Ontwikkelaars (online, mobile, products)

offerte

[/av_textblock]


[/av_one_half][av_one_half]


[av_textblock ]

‘ Hengeveldecons


U zocht op:


  • Marketingbureau’


  • Marketingbureau Hengevelde

  • Marketing

  • Online marketing

  • Marketing strategie

  • Marketing concept

  • [/av_textblock]


    [/av_one_half][/av_section][av_section color=’main_color’ custom_bg=’#ffffff’ src=” position=’top left’ repeat=’no-repeat’ attach=’scroll’ padding=’default’ shadow=’no-shadow’][/av_section]



    Marketingbureau Hengeveldeeq design, websites webshops & internet marketing
    consultancy, corporate ict, Hengevelde, ICT, marketing, Marketingbureau, Overijssel, professioneel cloud, web

Reclamebureau Goëngahuizen

[av_slideshow_full size=’featured’ stretch=” animation=’fade’ autoplay=’true’ interval=’9′ src=” position=’top left’ repeat=’no-repeat’ attach=’scroll’]

[av_slide_full id=’37163′ title=” caption_pos=’caption_bottom’ link=” link_target=”][/av_slide_full]

[av_slide_full id=’37076′]

[av_slide_full id=’37159′]

[/av_slideshow_full]


[av_section color=’main_color’ custom_bg=’#ffffff’ src=” position=’top left’ repeat=’no-repeat’ attach=’scroll’ padding=’default’ shadow=’no-shadow’]


[av_one_half first]


[av_textblock ]
 Reclamebureau Goëngahuizen


Wij ontwikkelen en activeren merken voor onze ambitieuze opdrachtgevers. Daarin combineren wij creatieve strategie en strategische creativiteit met de kansen van de digitale wereld. Of het nu om branding, advertising of digitale marketing gaat, ons doel is om via unieke, interactieve en innovatieve communicatie, mensen aan merken te verbinden.


Hoe onderscheidend is uw organisatie?

[/av_textblock]


[/av_one_half][av_one_half]


[av_textblock]


reclamebureau


           Wij begeleiden u naar succes     video


[/av_textblock]


[/av_one_half][/av_section][av_section color=’main_color’ custom_bg=’#f9f9f9′ src=” position=’top left’ repeat=’no-repeat’ attach=’scroll’ padding=’default’ shadow=’no-shadow’]

[av_one_half first]


[av_textblock]
strat

[/av_textblock]


[/av_one_half][av_one_half]


[av_textblock ]
Digitale wereld


De wereld wordt steeds digitaler en mobieler als gevolg op de toegenomen informatievoorziening en behoefte. Mensen communiceren 24-7 en in een razend tempo.

Deze nieuwe ontwikkeling brengt kansen en uitdagingen met zich mee. Niet alleen voor mensen, maar ook voor organisaties en merken. Om relevant, onderscheidend en betrokken te blijven moeten zij voortdurend innoveren. In een wereld waar de ‘spelregels’ snel veranderen en consumenten steeds veeleisender worden, is dat geen eenvoudige opgave.


Hier komt eQ design in beeld. Via innovatieve communicatie bouwen en accelereren wij merken, graag ondersteunen wij u in het ondernemerschap.


Bekijk het overzicht van onze dienstverlening

[/av_textblock]


[/av_one_half]

[/av_section]


[av_section color=’main_color’ custom_bg=’#fcfcfc’ src=” position=’top left’ repeat=’no-repeat’ attach=’scroll’ padding=’default’ shadow=’no-shadow’]

[av_one_half first]


[av_textblock ]
Conventionele of digitale reclame?


Uw naamsbekendheid vergroten? Uw producten of diensten nader onder de aandacht brengen? Of gaat u een nieuw product lanceren?


Reclame is de uitgelezen manier om uw bedrijf, product of diensten te promoten. Dit kan conventioneel, met zogenaamde print reclame (denk aan dagblad en tijdschrift advertenties, flyers en folders), via de mogelijkheden die internet en social media ons bieden of middels een combinatie van meerdere media.


Als specialist in reclame ontwerp denkt eQ design met u mee en adviseert welke vorm van reclame in uw geval het meest effectief is. We realiseren voor elke campagne een op maat gesneden aanpak, zodat u verzekerd bent van de optimale inzet van uw reclame budget. Naast complete campagnes kunt u vanzelfsprekend ook bij ons terecht voor het ontwerp van losse reclame uitingen zoals advertenties, flyers, folders, autobelettering, gevelreclame, billboards, banners of websites. De mogelijkheden zijn eindeloos! Laat u verrassen door onze verfrissende aanpak.

[/av_textblock]


[/av_one_half][av_one_half]


[av_textblock]
fghdf

[/av_textblock]


[/av_one_half]

[/av_section]


[av_section color=’main_color’ custom_bg=’#ffffff’ src=” position=’top left’ repeat=’no-repeat’ attach=’scroll’ padding=’default’ shadow=’no-shadow’]


[av_one_half first]


[av_textblock]
Wij werken als


  • Merkstrategen (business, branding, marketing)

  • Creatieven (copy, design, digital)

  • Digitale consultants (web, apps, sem, seo, smm)

  • Ontwikkelaars (online, mobile, products)

footer-block-offerte

[/av_textblock]


[/av_one_half][av_one_half]


[av_textblock ]
cons


U zocht op:


  • Reclamebureau, Goëngahuizen


  • Reclamebureau Goëngahuizen

  • Goed reclamebureau

  • Online reclame

  • Reclame

  • [/av_textblock]


    [/av_one_half][/av_section][av_section color=’main_color’ custom_bg=’#ffffff’ src=” position=’top left’ repeat=’no-repeat’ attach=’scroll’ padding=’default’ shadow=’no-shadow’][/av_section]



    Reclamebureau Goëngahuizeneq design, websites webshops & internet marketing
    corporate ict, Friesland, Goëngahuizen, professioneel cloud, reclame, Reclamebureau, web

Marketeer Aalsum

[av_slideshow_full size=’featured’ stretch=” animation=’fade’ autoplay=’true’ interval=’9′ src=” position=’top left’ repeat=’no-repeat’ attach=’scroll’]

[av_slide_full id=’37183′ title=” caption_pos=’caption_bottom’ link=” link_target=”][/av_slide_full]

[/av_slideshow_full]


[av_textblock ]


 Marketeer Aalsum


Wij adviseren u graag over uw marketingstrategie en helpen u bij bepalen het bepalen van de richting van uw bedrijf, merk, product of dienst. Uitgewerkt in een helder plan met scherpe analyse. In welke fase van het marketingproces uw onderneming zich ook bevindt, Wij kunnen op elk gewenst moment instappen.


[/av_textblock]


[av_section color=’main_color’ custom_bg=’#ffffff’ src=” position=’top left’ repeat=’no-repeat’ attach=’scroll’ padding=’default’ shadow=’no-shadow’]

[av_one_half first]


[av_textblock ]
 


Onze marketeers ontwikkelen en activeren merken voor onze ambitieuze opdrachtgevers. Daarin combineren wij creatieve strategie en strategische creativiteit met de kansen van de digitale wereld. Of het nu om branding, advertising of digitale marketing gaat, ons doel is om via unieke, interactieve en innovatieve communicatie, mensen aan merken te verbinden. Wij werken voor opdrachtgevers in Nederland, België en Luxemburg.


btn_contact


Hoe onderscheidend is uw organisatie?

[/av_textblock]


[/av_one_half][av_one_half]


[av_textblock]


reclamebureau


           Wij begeleiden u naar succes     video


[/av_textblock]


[/av_one_half]

[/av_section]


[av_section color=’main_color’ custom_bg=’#f9f9f9′ src=” position=’top left’ repeat=’no-repeat’ attach=’scroll’ padding=’default’ shadow=’no-shadow’]

[av_one_half first]


[av_textblock ]
marketingstrategie

[/av_textblock]


[/av_one_half][av_one_half]


[av_textblock]
Digitale wereld


De wereld wordt steeds digitaler en mobieler als gevolg op de toegenomen informatievoorziening en behoefte. Mensen communiceren 24-7 en in een razend tempo.

Deze nieuwe ontwikkeling brengt kansen en uitdagingen met zich mee. Niet alleen voor mensen, maar ook voor organisaties en merken. Om relevant, onderscheidend en betrokken te blijven moeten zij voortdurend innoveren. In een wereld waar de ‘spelregels’ snel veranderen en consumenten steeds veeleisender worden, is dat geen eenvoudige opgave.


Hier komt eQ design in beeld. Via innovatieve communicatie bouwen en accelereren wij merken, graag ondersteunen wij u in het ondernemerschap.


Bekijk het overzicht van onze dienstverlening

[/av_textblock]


[/av_one_half]

[/av_section]


[av_section color=’main_color’ custom_bg=’#fcfcfc’ src=” position=’top left’ repeat=’no-repeat’ attach=’scroll’ padding=’default’ shadow=’no-shadow’]

[av_one_half first]


[av_textblock]
Conventionele of digitale marketing?


Uw naamsbekendheid vergroten? Uw producten of diensten nader onder de aandacht brengen? Of gaat u een nieuw product lanceren?


Reclame is de uitgelezen manier om uw bedrijf, product of diensten te promoten. Dit kan conventioneel, met zogenaamde print reclame (denk aan dagblad en tijdschrift advertenties, flyers en folders), via de mogelijkheden die internet en social media ons bieden of middels een combinatie van meerdere media.


Als specialist in (online) marketing ontwerp denkt eQ design met u mee en adviseert welke vorm in uw geval het meest effectief is. We realiseren voor elke campagne een op maat gesneden aanpak, zodat u verzekerd bent van de optimale inzet van uw budget. Naast complete campagnes kunt u vanzelfsprekend ook bij ons terecht voor het ontwerp van losse  uitingen zoals advertenties, flyers, folders, autobelettering, gevelreclame, billboards, banners, logo’s of websites. De mogelijkheden zijn eindeloos! Laat u verrassen door onze verfrissende aanpak.

[/av_textblock]


[/av_one_half][av_one_half]


[av_textblock ]
marketingbureau

[/av_textblock]


[/av_one_half]

[/av_section]


[av_section color=’main_color’ custom_bg=’#ffffff’ src=” position=’top left’ repeat=’no-repeat’ attach=’scroll’ padding=’default’ shadow=’no-shadow’]

[av_one_half first]


[av_textblock]
Wij werken als


  • Merkstrategen (business, branding, marketing)

  • Creatieven (copy, design, digital)

  • Digitale consultants (web, apps, sem, seo, smm)

  • Ontwikkelaars (online, mobile, products)

offerte

[/av_textblock]


[/av_one_half][av_one_half]


[av_textblock ]
cons


U zocht op:


  • Marketeer

  • Goede marketeer

  • Marketeer gezocht

  • Vacature marketeer

[/av_textblock]


[/av_one_half]

[/av_section]


[av_section color=’main_color’ custom_bg=’#ffffff’ src=” position=’top left’ repeat=’no-repeat’ attach=’scroll’ padding=’default’ shadow=’no-shadow’][/av_section]



Marketeer Aalsumeq design, websites webshops & internet marketing
Aalsum, exclusieve website, Friesland, marketeer, marketing, professioneel MKB, web