donderdag 2 oktober 2014

Finact introduceert automatische koppeling jaarcijfers





De actuariele vergelijking van collectieve pensioenregelingen is een belangrijk onderdeel van het passend advies conform art. 4:23 Wft. Binnen de actuariele rekenapplicatie ‘Collectieve Vergelijkingen’, die verschillende pensioenregelingen naast elkaar zet, haalt Finact digitaal bedrijfsgegevens op voor inzicht in de balansposities zoals gedeponeerd bij de Kamer van Koophandel (KvK) en de bijbehorende financials van Dun & Bradsheet (D&B).



Aan de hand van geavanceerde statistisch scoremodellen worden bedrijven geanalyseerd en geclassificeerd naar risico weergegeven en worden ratio’s automatisch doorgerekend op grond van verschillende wegingsfactoren naar keuze. Met deze methode is de toekomstige betaalbaarheid van de pensioenregeling voor pensioenadviseurs duidelijk en efficient in kaart te brengen.



Betaalbaarheid in de toekomst



De nieuwe actuariele betaalbaarheidsmodule stelt adviseurs in staat om op eenvoudige wijze ratio’s door te rekenen en op te nemen in de vergelijkingsrapportages. De (toekomstige) betaalbaarheid van een pensioenregeling maakt onderdeel uit van de AFM-leidraden. Er worden eisen gesteld aan de pensioenadviseur om financiele risico’s in beeld te brengen, te monitoren en (ook tussentijds) te beoordelen.



Vraagstukken over het verdienvermogen van het bedrijf, de wijze van financiering, het vermogen om op lange termijn de schulden te voldoen en de liquiditeitspositie worden in de nieuwe module van Finact Software weergegeven en vertaald naar de mate van betaalbaarheid. Ook het faillissementsrisico wordt op ingenieuze wijze beoordeeld en vastgelegd in de adviesrapportage.



Juiste uitgangspunten



Volgens de vennoten Maarten Boerhof en Noach van Beusekom worden nog vaak de verkeerde financiele gegevens opgevraagd en beoordeeld door de pensioenadviseur. ‘Met het opvragen van een fiscale balans, of uitsluitend een gedeponeerde jaarrekening bij de KvK, wordt naar onze mening niet voldaan aan een juiste financiele beoordeling van de onderneming. Ook het raadplegen van de accountant is hierin niet voldoende.’



Stoplichtmodel



Met het ingeven van deze cijfers volgt uit de module een ‘stoplicht-model’ om de betaalbaarheid in beeld te brengen en een correcte ratio-analyse uit te voeren. Ook hier dient de adviseur uiteindelijk zijn eigen oordeel, conclusies en aanbevelingen op te nemen in de adviesrapportage. De (toekomstige) betaalbaarheid van een pensioenregeling kan niet alleen vanuit de ratio’s beoordeeld worden, maar vergt inzicht en analyses van de pensioenadviseur. Ook voor accountants is het een uitgelezen kans zich te verdiepen in de pensioenvergelijkingen en relaties te ondersteunen met actuariele en financiele pensioenonderbouwingen.



Aanpassingen 2015



Finact verwacht met deze automatische verrijking de aankomende pensioenwijzigingen (Witteveen 2015) beter te monitoren. Het uitsluitend accepteren van een gewijzigd voorstel van de verzekeraar kan grote gevolgen hebben voor werkgevers en werknemers. Ook bij deze aanpassingen dient een adviseurs de onderdelen kennis & ervaring, doelstellingen, risicobereidheid en financiele positie te beoordelen.



Bron: 04-09-2014 08:10 Finact



ManagementStyle.nl


Het bericht Finact introduceert automatische koppeling jaarcijfers verscheen eerst op ManagementStyle.nl.


      



Finact introduceert automatische koppeling jaarcijferseq design, websites webshops & internet marketing

Oude Tesla Roadster krijgt alsnog een nieuwe batterij





Foto ANP



Tesla is bezig met de ontwikkeling van een nieuw accupakket voor de reeds uit productie genomen Tesla Roadster. De nieuwe accu’s zouden de actieradius flink opkrikken.



De Tesla Roadster werd gebouwd tussen 2008 en 2012 en was een van de eerste echt serieuze elektrische modellen. In totaal zijn er 2.600 exemplaren gebouwd van deze elektrische sporter. Het bestaande accupakket van 52 kWh bezorgt de Roadster een actieradius van 395 kilometer, de nieuwe accu’s zouden de bolide naar verluidt 650 kilometer verder brengen.



Het gaat vermoedelijk om het accupakket uit de Model S van 85 kWh, dat bovendien ook nog eens 100 kilogram lichter is dan de oorspronkelijke accu’s. Wanneer het nieuwe batterijpakket beschikbaar komt en wat de kosten zijn voor het vervangen van de bestaande batterij is nog niet bekend.



Meer autonieuws op Carros.nl



Bron:



ManagementStyle.nl


Het bericht Oude Tesla Roadster krijgt alsnog een nieuwe batterij verscheen eerst op ManagementStyle.nl.


      



Oude Tesla Roadster krijgt alsnog een nieuwe batterijeq design, websites webshops & internet marketing

Finact introduceert automatische koppeling jaarcijfers





De actuariele vergelijking van collectieve pensioenregelingen is een belangrijk onderdeel van het passend advies conform art. 4:23 Wft. Binnen de actuariele rekenapplicatie ‘Collectieve Vergelijkingen’, die verschillende pensioenregelingen naast elkaar zet, haalt Finact digitaal bedrijfsgegevens op voor inzicht in de balansposities zoals gedeponeerd bij de Kamer van Koophandel (KvK) en de bijbehorende financials van Dun & Bradsheet (D&B).



Aan de hand van geavanceerde statistisch scoremodellen worden bedrijven geanalyseerd en geclassificeerd naar risico weergegeven en worden ratio’s automatisch doorgerekend op grond van verschillende wegingsfactoren naar keuze. Met deze methode is de toekomstige betaalbaarheid van de pensioenregeling voor pensioenadviseurs duidelijk en efficient in kaart te brengen.



Betaalbaarheid in de toekomst



De nieuwe actuariele betaalbaarheidsmodule stelt adviseurs in staat om op eenvoudige wijze ratio’s door te rekenen en op te nemen in de vergelijkingsrapportages. De (toekomstige) betaalbaarheid van een pensioenregeling maakt onderdeel uit van de AFM-leidraden. Er worden eisen gesteld aan de pensioenadviseur om financiele risico’s in beeld te brengen, te monitoren en (ook tussentijds) te beoordelen.



Vraagstukken over het verdienvermogen van het bedrijf, de wijze van financiering, het vermogen om op lange termijn de schulden te voldoen en de liquiditeitspositie worden in de nieuwe module van Finact Software weergegeven en vertaald naar de mate van betaalbaarheid. Ook het faillissementsrisico wordt op ingenieuze wijze beoordeeld en vastgelegd in de adviesrapportage.



Juiste uitgangspunten



Volgens de vennoten Maarten Boerhof en Noach van Beusekom worden nog vaak de verkeerde financiele gegevens opgevraagd en beoordeeld door de pensioenadviseur. ‘Met het opvragen van een fiscale balans, of uitsluitend een gedeponeerde jaarrekening bij de KvK, wordt naar onze mening niet voldaan aan een juiste financiele beoordeling van de onderneming. Ook het raadplegen van de accountant is hierin niet voldoende.’



Stoplichtmodel



Met het ingeven van deze cijfers volgt uit de module een ‘stoplicht-model’ om de betaalbaarheid in beeld te brengen en een correcte ratio-analyse uit te voeren. Ook hier dient de adviseur uiteindelijk zijn eigen oordeel, conclusies en aanbevelingen op te nemen in de adviesrapportage. De (toekomstige) betaalbaarheid van een pensioenregeling kan niet alleen vanuit de ratio’s beoordeeld worden, maar vergt inzicht en analyses van de pensioenadviseur. Ook voor accountants is het een uitgelezen kans zich te verdiepen in de pensioenvergelijkingen en relaties te ondersteunen met actuariele en financiele pensioenonderbouwingen.



Aanpassingen 2015



Finact verwacht met deze automatische verrijking de aankomende pensioenwijzigingen (Witteveen 2015) beter te monitoren. Het uitsluitend accepteren van een gewijzigd voorstel van de verzekeraar kan grote gevolgen hebben voor werkgevers en werknemers. Ook bij deze aanpassingen dient een adviseurs de onderdelen kennis & ervaring, doelstellingen, risicobereidheid en financiele positie te beoordelen.



Bron: 04-09-2014 08:10 Finact



ManagementStyle.nl


Het bericht Finact introduceert automatische koppeling jaarcijfers verscheen eerst op ManagementStyle.nl.


      



Finact introduceert automatische koppeling jaarcijferseq design, websites webshops & internet marketing

Finact introduceert automatische koppeling jaarcijfers





De actuariele vergelijking van collectieve pensioenregelingen is een belangrijk onderdeel van het passend advies conform art. 4:23 Wft. Binnen de actuariele rekenapplicatie ‘Collectieve Vergelijkingen’, die verschillende pensioenregelingen naast elkaar zet, haalt Finact digitaal bedrijfsgegevens op voor inzicht in de balansposities zoals gedeponeerd bij de Kamer van Koophandel (KvK) en de bijbehorende financials van Dun & Bradsheet (D&B).



Aan de hand van geavanceerde statistisch scoremodellen worden bedrijven geanalyseerd en geclassificeerd naar risico weergegeven en worden ratio’s automatisch doorgerekend op grond van verschillende wegingsfactoren naar keuze. Met deze methode is de toekomstige betaalbaarheid van de pensioenregeling voor pensioenadviseurs duidelijk en efficient in kaart te brengen.



Betaalbaarheid in de toekomst



De nieuwe actuariele betaalbaarheidsmodule stelt adviseurs in staat om op eenvoudige wijze ratio’s door te rekenen en op te nemen in de vergelijkingsrapportages. De (toekomstige) betaalbaarheid van een pensioenregeling maakt onderdeel uit van de AFM-leidraden. Er worden eisen gesteld aan de pensioenadviseur om financiele risico’s in beeld te brengen, te monitoren en (ook tussentijds) te beoordelen.



Vraagstukken over het verdienvermogen van het bedrijf, de wijze van financiering, het vermogen om op lange termijn de schulden te voldoen en de liquiditeitspositie worden in de nieuwe module van Finact Software weergegeven en vertaald naar de mate van betaalbaarheid. Ook het faillissementsrisico wordt op ingenieuze wijze beoordeeld en vastgelegd in de adviesrapportage.



Juiste uitgangspunten



Volgens de vennoten Maarten Boerhof en Noach van Beusekom worden nog vaak de verkeerde financiele gegevens opgevraagd en beoordeeld door de pensioenadviseur. ‘Met het opvragen van een fiscale balans, of uitsluitend een gedeponeerde jaarrekening bij de KvK, wordt naar onze mening niet voldaan aan een juiste financiele beoordeling van de onderneming. Ook het raadplegen van de accountant is hierin niet voldoende.’



Stoplichtmodel



Met het ingeven van deze cijfers volgt uit de module een ‘stoplicht-model’ om de betaalbaarheid in beeld te brengen en een correcte ratio-analyse uit te voeren. Ook hier dient de adviseur uiteindelijk zijn eigen oordeel, conclusies en aanbevelingen op te nemen in de adviesrapportage. De (toekomstige) betaalbaarheid van een pensioenregeling kan niet alleen vanuit de ratio’s beoordeeld worden, maar vergt inzicht en analyses van de pensioenadviseur. Ook voor accountants is het een uitgelezen kans zich te verdiepen in de pensioenvergelijkingen en relaties te ondersteunen met actuariele en financiele pensioenonderbouwingen.



Aanpassingen 2015



Finact verwacht met deze automatische verrijking de aankomende pensioenwijzigingen (Witteveen 2015) beter te monitoren. Het uitsluitend accepteren van een gewijzigd voorstel van de verzekeraar kan grote gevolgen hebben voor werkgevers en werknemers. Ook bij deze aanpassingen dient een adviseurs de onderdelen kennis & ervaring, doelstellingen, risicobereidheid en financiele positie te beoordelen.



Bron: 04-09-2014 08:10 Finact



ManagementStyle.nl


Het bericht Finact introduceert automatische koppeling jaarcijfers verscheen eerst op ManagementStyle.nl.


      



Finact introduceert automatische koppeling jaarcijferseq design, websites webshops & internet marketing

SVB stopt met nieuw automatiseringssysteem MRS





De Sociale Verzekeringsbank stopt met de ontwikkeling van het automatiseringssysteem waaraan al jaren werd gewerkt. De SVB doet dit na advies van deskundigen, die doorgaan met het systeem ‘zeer problematisch’ noemden. Het stopzetten van het Multiregelingensysteem (MRS) leidt tot een strop van 10,4 miljoen euro. Alle betalingen die de SVB uitvoert, zoals de AOW en de kinderbijslag, blijven gegarandeerd.



Staatssecretaris Jetta Klijnsma van Sociale Zaken heeft dat dinsdag aan de Tweede Kamer geschreven. De kosten die het beeindigen van het automatiseringssysteem met zich meebrengt, worden deels gedekt uit financiele meevallers die de SVB dit jaar heeft. Het automatiseringssysteem werd gemaakt door IT-reus Capgemini. Sinds 2006 heeft de SVB 43,7 miljoen euro besteed aan het project. Het instituut bekijkt of het delen van het systeem nog kan gebruiken. De SVB is uitvoerder van een aantal regelingen in de sociale zekerheid en zorg. Jaarlijks keert de organisatie ruim 37 miljard euro aan pensioen, uitkeringen en toeslagen uit.



Analyse KPMG en advies Auditdienst Rijk



In een persbericht meldt SVB zelf onder meer het volgende: ‘Het MRS was het sluitstuk van een groot inmiddels gerealiseerd veranderprogramma, SVB Tien. (¦) Het veranderprogramma SVB Tien is gestart in 2006. Toen de geplande invoering van het systeem in november 2013 niet door kon gaan is aan KPMG de opdracht gegeven een analyse naar de kwaliteit van het systeem te maken. Mede naar aanleiding van deze analyse heeft staatssecretaris Klijnsma de Auditdienst Rijk in maart 2014 gevraagd advies uit te brengen over het verloop en de implementatie van het MRS-systeem. Op basis van dit advies hebben de staatssecretaris en de Raad van Bestuur van de SVB in juni twee externe deskundigen gevraagd om een extra onderzoek te doen. Uit een nu opgeleverde tussenrapportage van de twee externe deskundigen blijkt dat het beoogde MRS zo complex en omvangrijk is, dat ze afraden hier ongewijzigd mee door te gaan. Verder adviseren zij de contractuele relatie met de implementatiepartner te beeindigen.’



Bron: 02-09-2014 14:01



ManagementStyle.nl


Het bericht SVB stopt met nieuw automatiseringssysteem MRS verscheen eerst op ManagementStyle.nl.


      



SVB stopt met nieuw automatiseringssysteem MRSeq design, websites webshops & internet marketing

SVB stopt met nieuw automatiseringssysteem MRS





De Sociale Verzekeringsbank stopt met de ontwikkeling van het automatiseringssysteem waaraan al jaren werd gewerkt. De SVB doet dit na advies van deskundigen, die doorgaan met het systeem ‘zeer problematisch’ noemden. Het stopzetten van het Multiregelingensysteem (MRS) leidt tot een strop van 10,4 miljoen euro. Alle betalingen die de SVB uitvoert, zoals de AOW en de kinderbijslag, blijven gegarandeerd.



Staatssecretaris Jetta Klijnsma van Sociale Zaken heeft dat dinsdag aan de Tweede Kamer geschreven. De kosten die het beeindigen van het automatiseringssysteem met zich meebrengt, worden deels gedekt uit financiele meevallers die de SVB dit jaar heeft. Het automatiseringssysteem werd gemaakt door IT-reus Capgemini. Sinds 2006 heeft de SVB 43,7 miljoen euro besteed aan het project. Het instituut bekijkt of het delen van het systeem nog kan gebruiken. De SVB is uitvoerder van een aantal regelingen in de sociale zekerheid en zorg. Jaarlijks keert de organisatie ruim 37 miljard euro aan pensioen, uitkeringen en toeslagen uit.



Analyse KPMG en advies Auditdienst Rijk



In een persbericht meldt SVB zelf onder meer het volgende: ‘Het MRS was het sluitstuk van een groot inmiddels gerealiseerd veranderprogramma, SVB Tien. (¦) Het veranderprogramma SVB Tien is gestart in 2006. Toen de geplande invoering van het systeem in november 2013 niet door kon gaan is aan KPMG de opdracht gegeven een analyse naar de kwaliteit van het systeem te maken. Mede naar aanleiding van deze analyse heeft staatssecretaris Klijnsma de Auditdienst Rijk in maart 2014 gevraagd advies uit te brengen over het verloop en de implementatie van het MRS-systeem. Op basis van dit advies hebben de staatssecretaris en de Raad van Bestuur van de SVB in juni twee externe deskundigen gevraagd om een extra onderzoek te doen. Uit een nu opgeleverde tussenrapportage van de twee externe deskundigen blijkt dat het beoogde MRS zo complex en omvangrijk is, dat ze afraden hier ongewijzigd mee door te gaan. Verder adviseren zij de contractuele relatie met de implementatiepartner te beeindigen.’



Bron: 02-09-2014 14:01



ManagementStyle.nl


Het bericht SVB stopt met nieuw automatiseringssysteem MRS verscheen eerst op ManagementStyle.nl.


      



SVB stopt met nieuw automatiseringssysteem MRSeq design, websites webshops & internet marketing

SVB stopt met nieuw automatiseringssysteem MRS





De Sociale Verzekeringsbank stopt met de ontwikkeling van het automatiseringssysteem waaraan al jaren werd gewerkt. De SVB doet dit na advies van deskundigen, die doorgaan met het systeem ‘zeer problematisch’ noemden. Het stopzetten van het Multiregelingensysteem (MRS) leidt tot een strop van 10,4 miljoen euro. Alle betalingen die de SVB uitvoert, zoals de AOW en de kinderbijslag, blijven gegarandeerd.



Staatssecretaris Jetta Klijnsma van Sociale Zaken heeft dat dinsdag aan de Tweede Kamer geschreven. De kosten die het beeindigen van het automatiseringssysteem met zich meebrengt, worden deels gedekt uit financiele meevallers die de SVB dit jaar heeft. Het automatiseringssysteem werd gemaakt door IT-reus Capgemini. Sinds 2006 heeft de SVB 43,7 miljoen euro besteed aan het project. Het instituut bekijkt of het delen van het systeem nog kan gebruiken. De SVB is uitvoerder van een aantal regelingen in de sociale zekerheid en zorg. Jaarlijks keert de organisatie ruim 37 miljard euro aan pensioen, uitkeringen en toeslagen uit.



Analyse KPMG en advies Auditdienst Rijk



In een persbericht meldt SVB zelf onder meer het volgende: ‘Het MRS was het sluitstuk van een groot inmiddels gerealiseerd veranderprogramma, SVB Tien. (¦) Het veranderprogramma SVB Tien is gestart in 2006. Toen de geplande invoering van het systeem in november 2013 niet door kon gaan is aan KPMG de opdracht gegeven een analyse naar de kwaliteit van het systeem te maken. Mede naar aanleiding van deze analyse heeft staatssecretaris Klijnsma de Auditdienst Rijk in maart 2014 gevraagd advies uit te brengen over het verloop en de implementatie van het MRS-systeem. Op basis van dit advies hebben de staatssecretaris en de Raad van Bestuur van de SVB in juni twee externe deskundigen gevraagd om een extra onderzoek te doen. Uit een nu opgeleverde tussenrapportage van de twee externe deskundigen blijkt dat het beoogde MRS zo complex en omvangrijk is, dat ze afraden hier ongewijzigd mee door te gaan. Verder adviseren zij de contractuele relatie met de implementatiepartner te beeindigen.’



Bron: 02-09-2014 14:01



ManagementStyle.nl


Het bericht SVB stopt met nieuw automatiseringssysteem MRS verscheen eerst op ManagementStyle.nl.


      



SVB stopt met nieuw automatiseringssysteem MRSeq design, websites webshops & internet marketing

SVB stopt met nieuw automatiseringssysteem MRS





De Sociale Verzekeringsbank stopt met de ontwikkeling van het automatiseringssysteem waaraan al jaren werd gewerkt. De SVB doet dit na advies van deskundigen, die doorgaan met het systeem ‘zeer problematisch’ noemden. Het stopzetten van het Multiregelingensysteem (MRS) leidt tot een strop van 10,4 miljoen euro. Alle betalingen die de SVB uitvoert, zoals de AOW en de kinderbijslag, blijven gegarandeerd.



Staatssecretaris Jetta Klijnsma van Sociale Zaken heeft dat dinsdag aan de Tweede Kamer geschreven. De kosten die het beeindigen van het automatiseringssysteem met zich meebrengt, worden deels gedekt uit financiele meevallers die de SVB dit jaar heeft. Het automatiseringssysteem werd gemaakt door IT-reus Capgemini. Sinds 2006 heeft de SVB 43,7 miljoen euro besteed aan het project. Het instituut bekijkt of het delen van het systeem nog kan gebruiken. De SVB is uitvoerder van een aantal regelingen in de sociale zekerheid en zorg. Jaarlijks keert de organisatie ruim 37 miljard euro aan pensioen, uitkeringen en toeslagen uit.



Analyse KPMG en advies Auditdienst Rijk



In een persbericht meldt SVB zelf onder meer het volgende: ‘Het MRS was het sluitstuk van een groot inmiddels gerealiseerd veranderprogramma, SVB Tien. (¦) Het veranderprogramma SVB Tien is gestart in 2006. Toen de geplande invoering van het systeem in november 2013 niet door kon gaan is aan KPMG de opdracht gegeven een analyse naar de kwaliteit van het systeem te maken. Mede naar aanleiding van deze analyse heeft staatssecretaris Klijnsma de Auditdienst Rijk in maart 2014 gevraagd advies uit te brengen over het verloop en de implementatie van het MRS-systeem. Op basis van dit advies hebben de staatssecretaris en de Raad van Bestuur van de SVB in juni twee externe deskundigen gevraagd om een extra onderzoek te doen. Uit een nu opgeleverde tussenrapportage van de twee externe deskundigen blijkt dat het beoogde MRS zo complex en omvangrijk is, dat ze afraden hier ongewijzigd mee door te gaan. Verder adviseren zij de contractuele relatie met de implementatiepartner te beeindigen.’



Bron: 02-09-2014 14:01



ManagementStyle.nl


Het bericht SVB stopt met nieuw automatiseringssysteem MRS verscheen eerst op ManagementStyle.nl.


      



SVB stopt met nieuw automatiseringssysteem MRSeq design, websites webshops & internet marketing

Beter Bed sluit winkels, maar ziet Nederlandse markt wel iets aantrekken





Foto ANP



Het voorzichtige herstel dat Beter Bed de afgelopen maanden signaleerde op de Nederlandse markt zet duidelijk door in het derde kwartaal. Maar de omzet daalde wel flink door de sluiting van veel vestigingen.



Dat liet de Udense beddenverkoper vrijdag weten bij de presentatie van de halfjaarcijfers.



Beter Bed zag de omzet in de eerste jaarhelft nog wel met meer dan 6 procent afkalven tot 168,7 miljoen euro. Vooral in Nederland en Spanje liepen de inkomsten sterk terug als gevolg van winkelsluitingen.



De nettowinst daalde met ruim 10 procent tot 4,9 miljoen euro. Het resultaat voor rente en belastingen ging met ruim een vijfde omlaag naar 6,4 miljoen euro.



Bron: ANP/Managementstyle.nl



ManagementStyle.nl


Het bericht Beter Bed sluit winkels, maar ziet Nederlandse markt wel iets aantrekken verscheen eerst op ManagementStyle.nl.


      



Beter Bed sluit winkels, maar ziet Nederlandse markt wel iets aantrekkeneq design, websites webshops & internet marketing

GBNED publiceert rapport Marktanalyse BPM Software 2014





Onderzoeksbureau GBNED heeft het rapport ‘Marktanalyse BPM Software 2014′ gepubliceerd. Doel van het rapport is om inzicht te bieden in beschikbare BPM-systemen voor de Nederlandse markt. Business Process Management (BPM) staat op dit moment volop in de belangstelling. BPM is gericht op het optimaliseren van processen, waarbij begrippen als TQM (Total Quality Management), LEAN en Six Sigma de revue passeren.



Hiernaast heeft BPM een nauwe relatie met Workflow Management (WFM). Om BPM optimaal toe te passen in een organisatie is ondersteuning van de juiste software essentieel.




Het rapport maakt onderscheid naar de volgende functionaliteiten:


Procesanalyse- en ontwerp;


Ondersteuning BPMN voor modelleren;


Process mining;


Monitoren van bedrijfsprocessen (BAM);


Key Performance Indicatoren (KPI’s) ondersteunen;


Optimalisatie-, simulatie en voorspellen van bedrijfsprocessen;


Workflow management (WFM);


Ondersteuning RACI-model (Nederlandse aanduiding VERI-Matrix);


Frameworks c.q. templates;


Ondersteunen compliance standaards;


SOA ondersteuning;


Intelligent business process management ((iBPMSs); feitelijk integratie BPM en data-analyse;


Genereren van documenten (PDF, Word, HTML);


Kwaliteitshandboeken samenstellen;


Mobile computing;


Koppeling met andere systemen;


Overige BPM functionaliteit.



Vaak zijn BPM-systemen afgestemd op slechts bepaalde functionaliteiten. Als op zoek gegaan wordt naar het juiste BPM-systeem moet dan ook vooraf duidelijk afgebakend worden welke functies noodzakelijk zijn. 19 leveranciers hebben meegewerkt aan het rapport en daarmee ook aan het transparant maken van beschikbare functionaliteit in hun software.




Het rapport is hier gratis op te vragen.



Bron: 02-09-2014 12:57 GBNED



ManagementStyle.nl


Het bericht GBNED publiceert rapport Marktanalyse BPM Software 2014 verscheen eerst op ManagementStyle.nl.


      



GBNED publiceert rapport Marktanalyse BPM Software 2014eq design, websites webshops & internet marketing

GBNED publiceert rapport Marktanalyse BPM Software 2014





Onderzoeksbureau GBNED heeft het rapport ‘Marktanalyse BPM Software 2014′ gepubliceerd. Doel van het rapport is om inzicht te bieden in beschikbare BPM-systemen voor de Nederlandse markt. Business Process Management (BPM) staat op dit moment volop in de belangstelling. BPM is gericht op het optimaliseren van processen, waarbij begrippen als TQM (Total Quality Management), LEAN en Six Sigma de revue passeren.



Hiernaast heeft BPM een nauwe relatie met Workflow Management (WFM). Om BPM optimaal toe te passen in een organisatie is ondersteuning van de juiste software essentieel.




Het rapport maakt onderscheid naar de volgende functionaliteiten:


Procesanalyse- en ontwerp;


Ondersteuning BPMN voor modelleren;


Process mining;


Monitoren van bedrijfsprocessen (BAM);


Key Performance Indicatoren (KPI’s) ondersteunen;


Optimalisatie-, simulatie en voorspellen van bedrijfsprocessen;


Workflow management (WFM);


Ondersteuning RACI-model (Nederlandse aanduiding VERI-Matrix);


Frameworks c.q. templates;


Ondersteunen compliance standaards;


SOA ondersteuning;


Intelligent business process management ((iBPMSs); feitelijk integratie BPM en data-analyse;


Genereren van documenten (PDF, Word, HTML);


Kwaliteitshandboeken samenstellen;


Mobile computing;


Koppeling met andere systemen;


Overige BPM functionaliteit.



Vaak zijn BPM-systemen afgestemd op slechts bepaalde functionaliteiten. Als op zoek gegaan wordt naar het juiste BPM-systeem moet dan ook vooraf duidelijk afgebakend worden welke functies noodzakelijk zijn. 19 leveranciers hebben meegewerkt aan het rapport en daarmee ook aan het transparant maken van beschikbare functionaliteit in hun software.




Het rapport is hier gratis op te vragen.



Bron: 02-09-2014 12:57 GBNED



ManagementStyle.nl


Het bericht GBNED publiceert rapport Marktanalyse BPM Software 2014 verscheen eerst op ManagementStyle.nl.


      



GBNED publiceert rapport Marktanalyse BPM Software 2014eq design, websites webshops & internet marketing

GBNED publiceert rapport Marktanalyse BPM Software 2014





Onderzoeksbureau GBNED heeft het rapport ‘Marktanalyse BPM Software 2014′ gepubliceerd. Doel van het rapport is om inzicht te bieden in beschikbare BPM-systemen voor de Nederlandse markt. Business Process Management (BPM) staat op dit moment volop in de belangstelling. BPM is gericht op het optimaliseren van processen, waarbij begrippen als TQM (Total Quality Management), LEAN en Six Sigma de revue passeren.



Hiernaast heeft BPM een nauwe relatie met Workflow Management (WFM). Om BPM optimaal toe te passen in een organisatie is ondersteuning van de juiste software essentieel.




Het rapport maakt onderscheid naar de volgende functionaliteiten:


Procesanalyse- en ontwerp;


Ondersteuning BPMN voor modelleren;


Process mining;


Monitoren van bedrijfsprocessen (BAM);


Key Performance Indicatoren (KPI’s) ondersteunen;


Optimalisatie-, simulatie en voorspellen van bedrijfsprocessen;


Workflow management (WFM);


Ondersteuning RACI-model (Nederlandse aanduiding VERI-Matrix);


Frameworks c.q. templates;


Ondersteunen compliance standaards;


SOA ondersteuning;


Intelligent business process management ((iBPMSs); feitelijk integratie BPM en data-analyse;


Genereren van documenten (PDF, Word, HTML);


Kwaliteitshandboeken samenstellen;


Mobile computing;


Koppeling met andere systemen;


Overige BPM functionaliteit.



Vaak zijn BPM-systemen afgestemd op slechts bepaalde functionaliteiten. Als op zoek gegaan wordt naar het juiste BPM-systeem moet dan ook vooraf duidelijk afgebakend worden welke functies noodzakelijk zijn. 19 leveranciers hebben meegewerkt aan het rapport en daarmee ook aan het transparant maken van beschikbare functionaliteit in hun software.




Het rapport is hier gratis op te vragen.



Bron: 02-09-2014 12:57 GBNED



ManagementStyle.nl


Het bericht GBNED publiceert rapport Marktanalyse BPM Software 2014 verscheen eerst op ManagementStyle.nl.


      



GBNED publiceert rapport Marktanalyse BPM Software 2014eq design, websites webshops & internet marketing

GBNED publiceert rapport Marktanalyse BPM Software 2014





Onderzoeksbureau GBNED heeft het rapport ‘Marktanalyse BPM Software 2014′ gepubliceerd. Doel van het rapport is om inzicht te bieden in beschikbare BPM-systemen voor de Nederlandse markt. Business Process Management (BPM) staat op dit moment volop in de belangstelling. BPM is gericht op het optimaliseren van processen, waarbij begrippen als TQM (Total Quality Management), LEAN en Six Sigma de revue passeren.



Hiernaast heeft BPM een nauwe relatie met Workflow Management (WFM). Om BPM optimaal toe te passen in een organisatie is ondersteuning van de juiste software essentieel.




Het rapport maakt onderscheid naar de volgende functionaliteiten:


Procesanalyse- en ontwerp;


Ondersteuning BPMN voor modelleren;


Process mining;


Monitoren van bedrijfsprocessen (BAM);


Key Performance Indicatoren (KPI’s) ondersteunen;


Optimalisatie-, simulatie en voorspellen van bedrijfsprocessen;


Workflow management (WFM);


Ondersteuning RACI-model (Nederlandse aanduiding VERI-Matrix);


Frameworks c.q. templates;


Ondersteunen compliance standaards;


SOA ondersteuning;


Intelligent business process management ((iBPMSs); feitelijk integratie BPM en data-analyse;


Genereren van documenten (PDF, Word, HTML);


Kwaliteitshandboeken samenstellen;


Mobile computing;


Koppeling met andere systemen;


Overige BPM functionaliteit.



Vaak zijn BPM-systemen afgestemd op slechts bepaalde functionaliteiten. Als op zoek gegaan wordt naar het juiste BPM-systeem moet dan ook vooraf duidelijk afgebakend worden welke functies noodzakelijk zijn. 19 leveranciers hebben meegewerkt aan het rapport en daarmee ook aan het transparant maken van beschikbare functionaliteit in hun software.




Het rapport is hier gratis op te vragen.



Bron: 02-09-2014 12:57 GBNED



ManagementStyle.nl


Het bericht GBNED publiceert rapport Marktanalyse BPM Software 2014 verscheen eerst op ManagementStyle.nl.


      



GBNED publiceert rapport Marktanalyse BPM Software 2014eq design, websites webshops & internet marketing